Ga naar inhoud

nForce 4 N-tunes tool


Aanbevolen berichten

Hoi, Gisteren heb als laatste onderdeel m'n Asus A8N SLI deluxe binnen gekregen, was behoorlijk blij. Gelijk dus alles ombouwen. Op de voeding stekker na was er weinig problemen (Asus omschreef jammer genoeg niet dat een 24 pins voedingsaansluiting op zat. Gelukkig was dat ook naar een uurtje of wat opgelost. Vandaag is alles gereed, de software is klaar. Alleen vraag ik me persoonlijk af hoe Ntunes precies werkt? Ik krijg een vage melding als ik het opstart dat die de snelheid zal aanpassen en of ik daarmee akkoord gaat. Kan iemand me daar meer duidelijkheid over geven, hoe je zonder het dingen te vernielen safe ntunes kan runnen? Hoop dat iemand het weet, heb zelf tot voor deze nooit een nForce moederbord gehad, dus nooit echt in verdiept. Groetjes, Sang-Hyun Jongeleen
Link naar reactie
hallo, begrijp uit je topic dat je de a8n sli deluxe heb... Dus ffies een vraag. is het een beetje een prettig mobo?? heb hem namelijk voor mijzelf ook besteld :lol: bij mij spraken voornamelijk de 8 sata poorten aan :wink: ! en waar heb jij het hele systeem op draaien( voeding) (En zitten er rounded ide cables bij de verpakking) alvast bedankt, *BmwMaster*
Link naar reactie
Ervaringen zijn er goed tot nu toe. Helaas doet m'n keyboard een beetje raar dus ik kom er morgen op terug op je vragen. Kan al wel zeggen dat er idd 8 serial ata poorten op zitten, geen round cables zijn meegeleverd (wat jammer is) maar door de vele extras maakt dit het weer goed. Al met al een prima board voor een prima prijs. Ik ga me morgen verdiepen in die ntunes bedankt voor de links. Ken ntunes of vorige programma's niet. Want heb nooit een nForce gehad tot een week daarvoor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...