Ga naar inhoud

ibm aptiva oc vraagje


Aanbevolen berichten

BIOS updaten en controleren of dat mabo meer dan 233 aankan, vaak vormt dat een probleem omdat die mabo's nog oude standaards hebben. Wil het met een BIOS update toch lukken en je oc mogelijkheden hebt, hou je K6 dan _goed_ in de gaten, voor je het weet gaat het toch fout [ervaring]. Overigens leverd het geen echte winst op, als het al lukt... Vaak zit de cache in de weg, en schakel je dat uit en klok je hoger, dan leverd dat meestal hooguit een verlangzaming op. Ik zou hem niet oc'en, maar lekker standaard laten lopen, je wint er nauwelijks if anything wat mee, hooguit dat je cpu minder lang meegaat en/of het systeem instabiel wordt.
Link naar reactie
Volgens de opgave van ibm kan het mobo 3oo mhz aan , de jumpers staan daar ook goed voor. Wat performance betreft, hier gaat het me niet om, ik wil gewoon een beetje klooien en kijken of ik hem stabiel kan krijgen, voor ik me zusters trouwe ouwe p2 ga ophogen. Ram heb ik 96 mb pc 133 dus dat is ruim voldoende dacht ik zo. Is er niet een of ander programma dat e cpu snelheid leest zonder in de bios te kijken , maar dit gewoon meet?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...