Ga naar inhoud

pentium 1.7ghz meer geheugen nut?


Aanbevolen berichten

Ligt er maar net aan wat je ermee wil gaan doen.. 384 mb voor een beetje office en internet prima, je kan er evt nog 128/256 bijprikken, lijkt mij eerlijk gezegd zonde. Kan je beter in een nieuw systeem stoppen.. :wink: Voor games en videobewerking, waarvan ik aanneem dat niet zou ik toch voor die 1024 mb gaan.. :wink:
Link naar reactie
Ja, okay je kan best Doom III spelen, alleen dan gaan je VGA en je CPU ook een rol spelen, nou zal die CPU nog niet het grootste probleem zijn maar meer je VGA. Maar dan nog lijkt me dat zonde geld. Steek het in een mooi A64 systeem zou ik zeggen, dan ben je stukken beter uit, mits je er dan 1 gb (weet niet of je huidige mem PC3200 is) en een leuke VGA bij koopt.. :wink:
Link naar reactie
Ik weet niet of je van plan ben om meer te gaan gamen (of dit doe je waarschijnlijk al) maar 512 er bij kost niet zo veel en zorgt er tog voor dat het allemaal een stuk lekkerder loopt. Om iemand nou meteen een A64 systeem aan te praten vind ik een btje overdreven (er van uitgaande dat je niet al te veel game)
Link naar reactie
Je hebt aan de ene kant best wel gelijk R-bin, maar als je nu gaat investeren in een reep 512 Mb gaat kopen terwijl je toch over een paar maanden een nieuw systeem gaat kopen. En natuurlijk kan je, als je PC3200 koopt dat mooi gebruiken voor A64, tenzij je NF4 wil natuurlijk. Maar het kan ook zijn dat de TS Intel wil, dan is dat mem kopen zinloos en kan je beter meteen DDRII kopen.. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...