Ga naar inhoud

LCD scherm


Aanbevolen berichten

nu net, na het opstarten van mijn pc, viel het me op dat de LCD schermpje in mij kast knippertert en op de zelfde tijd enzo blijft hangen, bijvoorbeeld ik zet de pc uit, en staat er -32 graden :-? er staat nu ook 20:14 te knippperen, ik kan niets met de 2 knopjes die er naast zitten doen. is er een maniier om dat ding te resetten?
Link naar reactie
[quote:ad1e4c04ec="M.V. Wesstein"]Jep. Stekker uit t stopkantakt trekken. Minuutje wachten en terugstoppen. Gaat natuurlijk alleen werken als je geen UPS hebt geinstalleerd ;) Groet, M.V. Wesstein[/quote:ad1e4c04ec] wat zijn UPS? ik heb de 4 pin stekker uit getrokken en hij blijft nog steeds knipperen, ik geloof dat een baterijtje heeft...
Link naar reactie
UPS: uninteruptable power supply, ofwel een supersnelle noodvoeding. Kosten een vermogen, maar zijn erg in trek voor (bedrijfskritische) servers etc. Sinds enige tijd ook in (vereenvoudigde) vorm op de consumentenmarkt te vinden. Doelgroep: zij die denken onmisbaar te zijn op het WWW... :roll: Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
nee ik heb geen UPS, het feit is als ikde pc uit doe of ik de stekker uit het stopkocntockt haal of whatever dan blijft het ding gewoon doorknipperen..., die sensor heeft waarschijnlijk gewoon een baterij. Ik heb vandaag de pc de hele dag niet gebruikt in hoop dat die batterij opging :lol: :-? Maar nee na 18 uur is hij nog steeds niet op...
Link naar reactie
Dan wordt het tijd die batterij er uit te halen :P Als je de PC dan toch open hebt, kijk eens of er een resetknoppie op dat apparaatje te vinden is. Staat ook in de handleiding btw, mits dit een deugdelijke handleiding is. En dat schort er helaas te vaak aan :evil: Controleer ook of alle verbindingen goed zijn aangesloten. Oh ja, de batterij kan óók leeg zijn ;) Succes! Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
[quote:0cc5233996="tdw"]eeh, twee dingen: 1. had je dat niet zelf kunnen verzinnen 2. wist je dat je 3 actieve topics in hetzelfde subforum heb?[/quote:0cc5233996] 1- ik heb het uitendelijk toch zelf verzonnen.... , k wist in het begin alleen niet hoe ik die sensor moest reseten, aangezien ik er geen boekje van heb... 2- ik denk dat dat geen probleem is als ik ze maar bijhouw 3- ik had nooit gedacht dat er nog een antwoordt op dit topic zou komen, misschien is een slotje betere, ik weet nu wat ik weten wou
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...