Ga naar inhoud

512 of 1 GB gehuegen


Aanbevolen berichten

Un vriend heeft een P4 2Gz en 256mb gehuegen nu aleen al bij het opstarten is zijn gehuegen al 70 procend bezet, nu wilt hij er nog een beetje bijgooien, want is het beste ? Hij is niet zo´n overklokker maar hij is er wel in geintereseert, maximum budget is 90/100 euro liefst minder, hij wilt namelijk later ook een harde schrijf kopen.
Link naar reactie
[quote:d662f0ea1d="tdw"]http://www.tweakers.net/pricewatch/53974 , als je die 2x neemt zit je maar 16€ boven het budget, maar je hebt wel 1 gig. het clockt natuurlijk voor geen meter maarja[/quote:d662f0ea1d] in feite maakt klokken niet uit want ik neem niet aan dat die ouwe 256 een klok ding is, is dit een lekker stabiel ding dan ?
Link naar reactie
[quote:72c2561d11="bradley"]Hoeveel is zijn hoewe gehuegen waard? Past elk gehuegen in elk moederbord ? daar moet waarschijnlijk ook wel op gelet worden...[/quote:72c2561d11] Denk dat je het op marktplaats nog wel kwijt kunt voor tussen de €20 - €25,-. Dus wel op marktplaats o.i.d, niet op dit forum. :wink:
Link naar reactie
[quote:9d77e74419="bradley"]Is er nog een merk gehuegen die ik echt niet/wel moet kopen, of is voor zo´n P4 2GHZ elk reepje van 512 MB wel goed?[/quote:9d77e74419]Als je het zo stelt, vermoedelijk niet. Je weet zeker dat je DDR geheugen nodig hebt? Dat kan je controleren met diverse programma's, zoals Aida32 of het staat in de handleiding van het moederbord. Het lijkt me sowieso het verstandigste om merk/type moederbord even te noemen (kan ook door Aida32 en vele andere progs worden gevonden).
Link naar reactie
[quote:0826366a3f="NoepZor"]wat ik eigenlijk niet begrijp is dat je hier om prijzen ed. gaat vragen verzendkosten naar spanje zijn niet de goedkoopste :wink:[/quote:0826366a3f] ik vraag niet om prijzen, ik zeg alleen 90/100 euro omdat jullie dan een idee hebben, en niet met het allerduurste aankomt. P.s www.alternate.nl en www.alternate.es hebben de zelfde prijzen ongeveer... [quote:0826366a3f="Hans.Vosman"][quote:0826366a3f="bradley"]Is er nog een merk gehuegen die ik echt niet/wel moet kopen, of is voor zo´n P4 2GHZ elk reepje van 512 MB wel goed?[/quote:0826366a3f]Als je het zo stelt, vermoedelijk niet. Je weet zeker dat je DDR geheugen nodig hebt? Dat kan je controleren met diverse programma's, zoals Aida32 of het staat in de handleiding van het moederbord. Het lijkt me sowieso het verstandigste om merk/type moederbord even te noemen (kan ook door Aida32 en vele andere progs worden gevonden).[/quote:0826366a3f] ik kom later terug met zijn moederbord, omdat ik nu niet bij hem thuis ben. p.s hoe kom ik er achter wat voor gehuegen hij exackt heeft, zonder de hele kast open te maken ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...