Ga naar inhoud

Nw PC: xp installeert zich op H en ik wil C


Aanbevolen berichten

Hallo, Net mijn nieuwe PC gebouwd en wil XP SP2 installeren. Moederbord K8n Neo2. Sataschijf WD740GD Raptor op sata4. Twee Maxtor200GB sataschijven op 3 en 2 Veel problemen in het begin. Via cdrom opgestart kreeg ik de melding iets van "Unmountable boot" en stopt. Twee satakabels van moederbord losgehaald en tijdens opstarten met F6 maar de Raiddrivers van floppy geinstalleerd. (Ik wil geen Raidopstelling) Nu gaat alles door maar wordt XP op H: geinstalleerd. Ik wil XP op C. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Nu zijn C,D,E,F aangemerkt als verwisselbare schijf? (De driveletter is niet te veranderen als het besturingssysteem erop staat)
Link naar reactie
Dat komt door zo'n 4in1 card reader of niet? Die moet je dan loshalen en als alles is geinstaleerd weer vastprikken, dan installeerd XP als het goed is gewoon op je Master HDD, dus die C moet worden... Evt. kan je ook de andere HDD's loskoppelen dan moet hetw el goed komen, en die letters kan je evt. later nog wel wisselen, ik had het zelfde probleem bij mijn Chaintech 9CJS
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...