Ga naar inhoud

Nieuwe PC € 900 max.....is dit wat?


Aanbevolen berichten

[quote:8808d4cd4b="Steven02"] Ik heb er voor gekozen om toch (gezien mijn budget) enkele onderdelen wat later volgend jaar aan te schaffen. (geheugen en brander). 2 Geheugen Dimm 256 MB PC3200 DDR Twinmos € 0,00 1 LG ComboDrive 52x32x52x16x IDE OEM Zwart 1 XFX GeForce FX5500 128MB TV AGP8x OEM 1 Creative 2.0 SBS230 Zwart OEM [/quote:8808d4cd4b] - Er gaan max. 4 geheugenmodules in dat moederbord, dus op zich geen probleem: later wel weer 1 gematched paar van 2x256MB of 2x512MB bijkopen voor dual channel (en ook weer liefst datzelfde TwinMos geheugen, indien dan nog te koop). - De DVD-brander kost slechts 23 euro meer, daarmee kun je ook gewoon CD-R's branden. Maar als je nu direct geen DVD's brandt, kun je idd. ff wachten: Zo'n DVD-brander zal een eurotje of 60-65 kosten. - Check wel ff of die videokaart ook een DVI-aansluiting heeft (moet haast wel, maar je weet nooit), wel zo handig voor het aansluiten van een TFT. - Verwacht niet veel van die speakertjes van 9 euro, maar later een setje met subwoofer aansluiten kan natuurlijk altijd.
Link naar reactie
Dvd´s branden doe ik nu ook niet en zal straks zeker niet in een keer massaproductie worden :D dus daar wacht ik nog mee. Ik heb zelf nog een speakerset met subwoofer thuis op mijn oude systeem dus dat is ook weer uitgespaard. (wellicht een keer een goede geluidskaart) idd. wil ik later wel flink geheugen bijkopen (toekomstig 1 Gb in DualChannel) maar ja, ook dat komt nog wel. Tft Scherm heb ik niet (21" Compaq monitor van mijn werk) DVI is wellicht voor de toekomt handig als mijn huidige scherm het begeeft. Maar ook dat........ Ik denk dat ik op basis van mijn budget en mijn wensen redelijke compromisen heb gesloten. Ik ging voor een goede (64 bit) basis voor de toekomst. En wetend dat dit systeem goed uitbreidbaar is, maakt dat ik volledig kan leven met mijn keuze.
Link naar reactie
[quote:f686eb313f="Steven02"] Ik denk dat ik op basis van mijn budget en mijn wensen redelijke compromisen heb gesloten. [/quote:f686eb313f] Denk ik ook, je hebt een systeem waarmee je met af en toe een upgrade wel 5 jaar mee kan denk ik zo ... En je hebt een mooi systeem met legale software en 3 jaar garantie bij een al langer bestaande leverancier, zekerheid telt natuurlijk ook. Laat je nog ff weten hoe het systeem bevalt als je 'm binnen hebt? :wink:
Link naar reactie
Als je bedenkt dat ik het ook al 6 jaar doe met een :oops: Celeron 566Mhz, 256Mb SDRAM (Ooit was dit 128Mb), 15GB HD, Club3d Ati Radeon 64 Mb, Dvd-Rom en Aopen CD writer. Ooit met 19" Flatscreen en een andere videokaart (32Mb) gekocht (online) voor +/- 2.200 guldens..... Het draait allemaal nog maar voor hoelang.....en een beetje fatsoenlijk Photoshoppen kun je wel vergeten.......laat staan Fifa 2004..... Straks zal ik deze als opslag gebruiken. Die levensduur kan ik met mijn toekomstige systeem wel overtreffen denk ik.... HA! LAAT MAAR KOMEN!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...