Ga naar inhoud

Intel D845wn MOEDERBORD


Aanbevolen berichten

Hallo, Heb van iemand een Intel D845WN moederbord met P4 1.7 Mhz erop gekregen bij hem werkte hij ok maar vond hem verouderd. Ik dacht leuk voor de kinderen. staat nu nog een P3 500 Nou inderdaad leuk. ben 4 dagen bezig geweest om de boel aan de gang te krijgen Probleem: Als ik de HD van de oude computer plaats Exelstor 80 GB krijg ik gelijk de melding dat er iets fout is met een van de harde schijven. Andere HD erin Maxtor 2.5 GB met Me er nog op loopt als een tierelier Nieuwste bios erop gezet. Maar het ding wil niet comuniceren met een andere HD. hoewel hij in de Bios goed wordt gezien. Iemand hier een verklaring voor?
Link naar reactie
[quote:3da12a20c8="Offley"](...) ben 4 dagen bezig geweest om de boel aan de gang te krijgen Probleem: Als ik de HD van de oude computer plaats [b:3da12a20c8]Exelstor 80 GB[/b:3da12a20c8] krijg ik gelijk de melding dat er iets fout is met een van de harde schijven. [/quote:3da12a20c8] Hah, wat jammergenoeg toevallig, ik 'had' die hardeschijf ook. Nou, ik zou je met heel veel woorden uit kunnen leggen hoe problematisch die harddisks van excelstor zijn: een en al ****. Mijn harddisk heeft hem al na 4 maanden begeven dus het zou mij niet verbazen als de jouwe ook kapoere is. Ik raad je sterk aan nooit meer hardeschijven van dit merk te kopen want ik heb er echt vreselijk slechte ervaringen mee :( Suc6
Link naar reactie
[quote:44ad67ed41="carlobernardini"][quote:44ad67ed41="Offley"](...) ben 4 dagen bezig geweest om de boel aan de gang te krijgen Probleem: Als ik de HD van de oude computer plaats [b:44ad67ed41]Exelstor 80 GB[/b:44ad67ed41] krijg ik gelijk de melding dat er iets fout is met een van de harde schijven. [/quote:44ad67ed41] Hah, wat jammergenoeg toevallig, ik 'had' die hardeschijf ook. Nou, ik zou je met heel veel woorden uit kunnen leggen hoe problematisch die harddisks van excelstor zijn: een en al ****. Mijn harddisk heeft hem al na 4 maanden begeven dus het zou mij niet verbazen als de jouwe ook kapoere is. Ik raad je sterk aan nooit meer hardeschijven van dit merk te kopen want ik heb er echt vreselijk slechte ervaringen mee :( Suc6[/quote:44ad67ed41] Voegt dit iets toe? :roll: Denk dat jij een maandagochtend schijf hebt want ik heb een 40gb van dat merk liggen en die doet het gewoon goed.
Link naar reactie
Hij draait op dit moment in een P3 500 systeem met een Gigabyte BX2000 MoBo en daar draait ie als een zonnetje. Maar ik dacht een P4 systeempje is weer iets sneller. Dus ik ben er haast van overtuigd dat het niet aan de HD ligt wist je trouwens dat de Exelstor schijven crack eender zijn als de oude IBM schijven. Ik denk dat hier iets overgenomen is
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...