Ga naar inhoud

Nieuwe case


Aanbevolen berichten

in jouw budget zijn denk ik geen slechte kasten te leveren. Het enige waar je eventueel op kunt letten is de voeding ( of het een goede is en of er uberhaupt een voeding in zit), maar aan voedingen zijn al heel wat topics gewijd. volgens mij is de conclusie steeds tagan of antec. Post wel even een plaatje als je wat gevonden hebt :)
Link naar reactie
jah tiz een kwestie van smaak.. 8) ik heb zelf de coolmaster agressor SL ook een hele mooie en dat voor 60 euro.. erg stevig en makkelijk met installeren vant moederbord.. ach zie mijn spec.. :wink: TIP: wat ik je kan geven gaat gewoon op pricewatch kijken elke ding wat er is en de winkels zeg dan 10 kasten die je mooi vind op een lijst denk er een nacht over en streep er 2 door.. tot je 2 over hebt denk er dan 1 week overna :lol: en maak dan je keus.. :roll:
Link naar reactie
Idd, ik vind de lian-li kasten ook erg mooi, zijn alleen wel prijzig, maar aan je budget te zien kan dat wel. De vraag is alleen of je dus wel of niet een voeding erbij wilt krijgen. Let verder op de afwerking en extra dingetjes zoals makkelijke hdd rekjes die los te halen zijn enzo. (in mijn chieftec kast bv.)
Link naar reactie
Ik zoek er de airplex evo 240 [b:15de1a7ee8]OP[/b:15de1a7ee8] te zetten dmv voetjes en ze niet in de kast te bouwen . Denk dat dit beter is om zo geen warme lucht in de kast te blazen of om geen warme lucht van de kast door m'n airplex te blazen . verder zoek ik de alpha cpu & vga blokjes te gebruiken en een eheim 1200 pomp Ik ben nog wel op zoek naar 2 supersnelle 120mm fans welke kan ik daar het beste voor gebruiken ? ze moeten niet stil zijn maar veel lucht kunnen verplaatsen Denk er ook aan om 2 watertemp sensors op te plaatsen 1 voor de radiator en 1 erna
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...