Ga naar inhoud

Nieuwe game-pc


Aanbevolen berichten

Ik wil men pc gaan updaten met nieuw moederboard, processor, geheugen en videokaart. Hij wordt uitsluitend gebruikt voor gamen. ik heb zelf al een lijstje samengesteld: moederboard: NFORCE 3 SOCKET/754 5XPCI/1XAMR/1XAGP 3XDIMM FSB400MHZ ATA/SATA/USB2.0/IEE1394/LAN Processor: ATHLON 64 3000 2000MHZ 512KB CACHE SOCKET 754 + COOLER videokaart: NVIDIA GFORCE 6800 LE kan ik hier voorlopig mee vooruit? en kan ik dit in de toekomst nog enigzins overklokken?
Link naar reactie
6800LE. of de 6600GT, aangezien de 6800LE's die nu in de winkels staan niet meer goed te softmodden zijn en de 6600GT standaard een tikkie beter zijn. Amd 64 3200+ kan je nu wel krijgen voor ongeveer 135~145 euro, een 939 mobo voor iets meer dan 100 euro Euhhh kan dit topic niet beter in het moederborden forum?
Link naar reactie
opzich is dat wel een goed systeempje met 64-bits proc.. en lekker om toch goed te gamen.. :wink: maar voor de overclockers (als dat t enigste is wat je pc wil gebruiken) kan je idd beter een socket 939 nemen en die heeft ook nog een dual channel dus een 2 x 512 heeft meer zin in een 939 systeem dan een 754 want die pakt die andere 512 als het pas nodig is.. verder als je wilt proberen een beetje te clocken dan is MDT ramm geheugen leuk en voor gamen zoizo is een 6800 LE geen verkeerde keus maar neem voor de zekerheid een 400Watt voeding dan.. dan zit je zeker wel goed.. 8) zalman, antec of tegan.. :wink:
Link naar reactie
[quote:ceaab3bbff="Maverick 4430"]zal een 450 watt q-tech voeding volstaan? Of is dit merk niet goed genoeg, bij de computershop zeggen ze dat de kwaliteit niet veel uitmaakt en hij is maar de helft van de prijs (vergeleken met zalman 400)[/quote:ceaab3bbff]Absoluut geen Q-Tec nemen! Alleen een Q-Tec van meer dan 550W zou mss volstaan voor jouw systeem, maar je kunt beter een goed merk zoals Zalman, Antec enz. nemen.
Link naar reactie
[quote:543a02abfe="Maverick 4430"] zal een 450 watt q-tech voeding volstaan? Of is dit merk niet goed genoeg, bij de computershop zeggen ze dat de kwaliteit niet veel uitmaakt en hij is maar de helft van de prijs (vergeleken met zalman 400) [/quote:543a02abfe] Neem maar van ons aan dat Q-Tec waardeloos is. Belachelijk trouwens dat een computershop zo'n bewering doet, welke sukkels zijn dat? :evil:
Link naar reactie
Ik raad je tagan aan als je een stille goede voeding wil hebben. Verder zou ik even wachten tot januari en dan kijken hoe duur je uit bent als je een nforce4 met pci express moederbord neemt (zakke hoogstwaarschijnlijk in prijs), een pcie videokaart en een leuke processor. (Bovendien is het bijna kerst, de meeste geweldige tijd om te bestellen.. (dus niet, hartstikke druk en de prijzen hoog gehouden vanwege kado's)
Link naar reactie
[quote:d596404c8e="ArneLH"] Belachelijk trouwens die mensen van die pcshop, willen ze nou verdienen of niet :roll: . Nog slecht advies geven ook. [/quote:d596404c8e] Welke shop is het dan? Graag met HOOFDLETTERS op dit forum melden! Mensen moeten gewaarschuwd zijn daar niet te kopen. :wink: [quote:d596404c8e="pcguy"] Ik raad je tagan aan als je een stille goede voeding wil hebben. [/quote:d596404c8e] Tagan is niet alleen stil, maar ook krachtig op alle voltlijnen. En Tagan is veel redelijker geprijsd dan bijvoorbeeld Zalman. Helaas zijn Tagans niet overal te krijgen.
Link naar reactie
[quote:80a000b3df="Obi-wan-kenobi"][quote:80a000b3df="ArneLH"] Belachelijk trouwens die mensen van die pcshop, willen ze nou verdienen of niet :roll: . Nog slecht advies geven ook. [/quote:80a000b3df] Welke shop is het dan? Graag met HOOFDLETTERS op dit forum melden! Mensen moeten gewaarschuwd zijn daar niet te kopen. :wink: [quote:80a000b3df="pcguy"] Ik raad je tagan aan als je een stille goede voeding wil hebben. [/quote:80a000b3df] Tagan is niet alleen stil, maar ook krachtig op alle voltlijnen. En Tagan is veel redelijker geprijsd dan bijvoorbeeld Zalman. Helaas zijn Tagans niet overal te krijgen.[/quote:80a000b3df] Ik zei goede voeding en wat is voor mij, als die-hard (najah btje die-hard) overklokker, een goede voeding? Juist een met stabiele voltlijnen. Kan het systeem stressen en alles, ze geven echt geen kick hier.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...