Ga naar inhoud

Casefans maar welke


Aanbevolen berichten

ik wou graag in mijn chenbro gaming bomp 2 fans zetten ik kan achter een 12omm fan kwijt en voor een 88mm welke is er aan te raden die een normale prijs heeft en niet te veel lawaai maakt. mocht het nog uitmaken mijn moederbord is een msi k8n neo platinum. met amd64 3200 en nu nog een sweex 350 wat voeding maar op aanraden gaat dit een tagen 480 worden. en
Link naar reactie
Ik zou voor Enermax UC-8FAB respectievelijk UC 12FAB gaan, omdat je dan zelf kan instellen wat voor jou nog verdraaglijk is qua geluidssterkte. Ook kan ik je erg de [url=http://www.ikbenstil.nl/product_info.php?cPath=27_56&products_id=1097]IBL 80/3000 Blue R[/url] aanraden, ook vanwege de stilte en instelbaarheid. Als 12cm fan van IBL is de 12/1000 (LED) een erg mooie, met zijn 19dB. Edit: http://www.ikbenstil.nl/product_info.php?products_id=1358 blaast volgens de specs harder bij dezelfde stilte. Maar is ook een stuk duurder. Ligt dus aan je budget. Edit2: Had trouwens ook wel in het Koelingstopic gemogen hoor. ;)
Link naar reactie
[quote:f28e78c87b="bradley"]weet iemand iets over fans van 3db? ik had gelezen dat ze in december in de winkels zouden liggen.[/quote:f28e78c87b] :lol: Nu, Super silence fan... 3db*,15 cfm 8) [size=9:f28e78c87b]* gemeten vanaf 50 meter [/size:f28e78c87b] :roll: Ik denk dat je bron niet zo betrouwbaar is en door elkaar haalde dat met een extra fan in je systeem de geluidsproductie met ongeveer 3db stijgt.
Link naar reactie
[quote:13f8f95952="meepo"]ik heb een fan uit een voeding gehaalt van mijn oude pc en zou deze in mijne nieuwe pc willen zetten er zit een rood en een zwart draad aan zonder molex hoe kan ik deze veilig aansluiten? alvast bedankt[/quote:13f8f95952] - Neem een male molex connector en 2 molex pinnen. - Soldeer de zwarte draad aan 1 pin en de rode aan de andere. - Doe de rode pin vervolgens in pin 1 van de molex connector en de zwarte in pin 2 van de molex connector - Plug de male molex connector in een female connector van je voeding en de fan draait :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...