Ga naar inhoud

Geheugen laptop


Aanbevolen berichten

Hoi, ben zojuist in het bezit gekomen van een Dell Latitude CP met 32 mb RAM,nou zou ik dus een (kleine) upgrade willen doen van het geheugen, alleen weet ik de ballen van laptop/geheugen. Kunnen jullie me vertellen welk geheugen erin moet ? het is dus een oude p1 , ik heb me verrot gegoogled maar niks gevonden.. Bvd, Alexander
Link naar reactie
@Gerben wat voor prijzen zijn dat ongeveer? Het zit namelijk zo , ik wil de laptop op ons netwerk zetten , als printerserver of wat dan ook , met windows xp proffesional. nou heb ik dus gehoord dat xp ook op een 486 te krijgen is,dus dacht ik dat het op de laptop ook kon , als je alle toeters en bellen weghaalt. Ik meen dat hiervoor ook een programma was,windows xp lite als ik het goed heb ?
Link naar reactie
Ga er niet vanuit dat WindowsXP soepel gaat draaien op zo'n machine. Windows laat zich in het algemeen wel op van alles en nogwat installeren, maar dat wil niet zeggen dat het ook werkt. Ik denk dat je met win95/98 beter af bent. voorbeeldje, Windows2000 draait erg stroef op een PII / 333MHz. Voor je geheugen kun je denk ik beter op zaken als [url]www.marktplaats.nl[/url] gaan zoeken als je weet wat je hebben wilt. Nieuw SoDimm in de oude uitvoering is vrijwel niet te vinden denk ik.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...