Ga naar inhoud

Voeding?


Aanbevolen berichten

L.S. Het gebeurt regelmatig dat software vast loopt. Mededeling: programma X reageert niet. Soms kan ik het uitzetten via X en opnieuw beginnen en soms moet het via Contr. Alt. Del. In het icoontje op de taakbalk zie ik dan dat de processorbelasting oploopt naar 100% en dan weer naar omlaag. Ik heb een Medion-PC (werkt verder prima), maar de voeding is heel zuinig bemeten. (235 watt). Ik heb het enge idee dat dat de boosdoener wel eens kan zijn. Wie! Kees Koning.
Link naar reactie
Heb je al gecontroleerd op spyware? Als de processorbelasting maar zo omhoog floept terwijl je niks bijzonders aan het doen bent kijk ik toch altijd een beetje in die richting. Gooi [url=www.lavasoftusa.com/support/download/#free]Ad-Aware[/url] en [url=www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10289035.html]Spybot[/url] er eens overheen. Groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
Bij een proces killen schiet die meter altijd omhoog maar tis het proberen waard. Post dan ook maar meteen een hijackthislogje om zeker te zijn: http://members.lycos.nl/pinoroeltgewoon/hijackthis.htm (@ Mod's laat topic maar gewoon hier staan, hjtlog check ik wel en gaat waarschijnlijk de oorzaak toch niet vertonen maar just to be shure...)
Link naar reactie
[quote="carlobernardini"][quote="NoepZor"]als de voeding het niet aankan gaat het systeem meestal rebooten of [b:5f7ea49960]freezen[/b:5f7ea49960][quote:5f7ea49960] ...ofwel vastlopen, waar de TS last van heeft, dus kan het wel met de voeding te maken hebben...[/quote:5f7ea49960]Freezen is vastlopen in een andere zin. Als iets is gefreezed kan moet je resetten, want geen knop werkt dan meer en je muis ook niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...