Ga naar inhoud

Corsair Value select of twinmos?


Aanbevolen berichten

Ben van plan wat geheugen erbij te kopen (512 mb) In mijn huide pc zit 512 mb Corsair Value select geheugen en was van plan om van ditzelfde type nog een reepje erbij te kopen. Maar nu zag ik dat twinmos nog iets voordeliger is nl 73 euro voor 512 mb tov 84 euro voor het bankje van corsair. wat is verstandiger? gewoon hetzelfde merk kopen ? Of is twinmos ook goed? of heb ik dan meer kans op conflicten? Graag advies
Link naar reactie
Ik weet niet of het conflicten bij jou zal geven, Maar bij mij ging het fout! Ik heb een Kingston 512 MB er in zitten en plaatste er een Corsair 256 MB bij , Dit gaf blauwe schermen en werkte slecht! Beide waren dezelde soort alle twee PC 3200/400, Heb toen een Kingston 512 MB erbij gezet en het gaf geen problemen meer. Mij werd vertelt dat Athlon 64 moeilijk met geheugen Kan! doen. Dus beter gelijke nemen! joopat
Link naar reactie
[quote:3e26ccd6b8="Ravager"]Nog even een vraagje .. Ga ik dat verschil merken als er 1024 inzit i.p.v. 512 of staat het gewoon leuk? Speel vooral veel 3d games :)[/quote:3e26ccd6b8] Half Life 2 wil iig liever 1024 ipv 512mb hoor. Zeker doen als je win xp gebruikt, die heeft dat ook graag. Twinmos vindt ik overigens een zeer goed merk, heb er goeie ervaringen mee. Klokt netjes over en wordt niet snel heet (vooral niet als je er een coolermaster heatspreader op hebt :) ) suc6
Link naar reactie
Verwacht met 1024 mb aan geheugen dat spellen sneller laden niet zo zeer dat je meer fps haal, dat heb je alleen bij spellen waarin de hdd in actie moet komen om dingen te laden omdat je niet zoveel geheugen heb. Een heatspreader en een lekker airflow er langs gaf naar mijn weten wel een betere koeling voor je geheugen, heb je er misschien een fan op gericht carlo?
Link naar reactie
[quote:3348fec10d="R-bin"]Een heatspreader en een lekker airflow er langs gaf naar mijn weten wel een betere koeling voor je geheugen, heb je er misschien een fan op gericht carlo?[/quote:3348fec10d] Ja een beetje, maar ik heb het buiten de kast gemeten: kort na de benches de pc hardkill (lekkersnel-uitzet-modus :) ) gedaan module eruit gedaan en, VD, met zon thermometertje gemeten: [img:3348fec10d]http://www.cooling-station.de/artikel/tests/coolermaster_copper/5_small.jpg[/img:3348fec10d] Laten we weer even ontopic gaan...
Link naar reactie
Thx voor de reacties :) Ik speel nogal veel blackhawk down , en in zeer grote velden verneem ik wel eens dat de muis een beetje zweverig aanvoelt, ik beschrijf het maar alsof je op glad ijs rijdt zonder spikes :wink: Zal meer geheugen ten goede komen bij grote speelvelden? zodat hij weer strak en snel reageert? of zit dat meer in de videokaart? Voor mijn gevoel zou de 9800pro toch makkelijk zon "oud" spel moeten kunnen trekken...
Link naar reactie
[quote:ccf6b872d4="carlobernardini"] Twinmos vindt ik overigens een zeer goed merk, heb er goeie ervaringen mee. Klokt netjes over en wordt niet snel heet (vooral niet als je er een coolermaster heatspreader op hebt :) ) suc6[/quote:ccf6b872d4] ik heb juis t totaal andere ervaring met twinmos.... bij mij loopt het maar net als pc 3200 ga ik 1 mhz hoger loopt die vast
Link naar reactie
Zoals al vaker gezegd op dit forum maakt meer of minder ram (vrijwel) niks uit mbt frames/sec. Wel kan je schokken in het spel krijgen, maar dat komt dan dus omdat de harde schijf moet swappen. Bij mn broertje op de pc liep UT2004 daardoor niet lekker en het laden duurde eeuwen. Nu met 1024 MB loopt ie lekker soepel en laden gaat ook mooi snel. Swappen hoeft ie niet meer.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...