Ga naar inhoud

amd 3400 of 3500


Aanbevolen berichten

[quote:b7d7aa1b1b="Interficior"][quote:b7d7aa1b1b="nollie747"]ik ga wat gamen en videobewerken met pinnacle[/quote:b7d7aa1b1b]Als geld geen rol speelt zou ik dan voor de 3500+ gaan, omdat die bijvoorbeeld dual channel ondersteund wat wel leuk is voor games en videobewerken[/quote:b7d7aa1b1b] wat houdt dual channel precies in ? heeft een 3200+ dat ook? is er veel verschil tussen een 3200+ of 3500+ of kan ik beter die 85 euro in mijn zak houwen, en voor de 3200+ gaan ?
Link naar reactie
Ik zou ook voor de 3500 gaan. Want met 939 ben je wel mooi voorbereid op de toekomst en je weet maar nooit wat er met de 754 gebeurt, misschien gaat die er wel helemaal uit en dan zit je daar weer mee. En met 939 en een nForce 4 chipset met SLI, kun je mooi een SLI opstelling maken en dan lkkr hoge framerates halen :wink: [edit] dual channel houdt in dat 2 identieke!!! geheugenstrookjes samen werken, dus dat je geheugen daardoor sneller kan denken. BV: niet 1x 512 mb, maar 2x 256 mb, zodat ze samen kunnen denken... En de 3200+ is ook verkrijgbaar in S939, dus die ondersteunt ook dual channel... Maar het ligt er helemaal wat je ermee wilt doen, daaruit kun je opmaken of die 85 euro weggegooid geld is...
Link naar reactie
[quote:08f4fb68a3="nollie747"]wat is een goeie chipset voor op een 939 moederbord en maakt het veel verschil (ik heb een asusa8v deluxe op het oog en daar zit een via k8t800 pro op)[/quote:08f4fb68a3] Dat is een goeie chipset als je niet te hoge eisen stel zoals overclocken e.d. :wink: Anders kun je beter de Nforce 3 of 4 nemen. :)
Link naar reactie
[quote:e75a630d88="nollie747"]wat is een goeie chipset voor op een 939 moederbord en maakt het veel verschil (ik heb een asusa8v deluxe op het oog en daar zit een via k8t800 pro op)[/quote:e75a630d88]Ligt er een beetje aan of je wilt overklokken enzo. Voor SLI heb je vooralsnog een nForce4 chipset nodig.
Link naar reactie
Toekomst voorbereid? Ik denk dat als je nu een goede configuratie koopt je er een behoorlijk tijdje mee kan doen. Tegen de tijd dat je over upgraden gaat denken koop je denk ik in ieder geval weer een ander moederbord. Wat belangrijk is denk ik, is wat is je budget? Wat wil je uitgeven? Voor wat je wil doen is een 3200 ook snel genoeg zeker met genoeg intern geheugen, een goede videokaart (voor games) en een grote harddisk (voor videobewerken). En overklokken is ook alleen maar voor de hobbyist. Als je een snelle processor hebt is dat helemaal niet nodig.
Link naar reactie
[quote:77c768b965="Mr. Koentjuh"] [edit] Maar het ligt er helemaal wat je ermee wilt doen, daaruit kun je opmaken of die 85 euro weggegooid geld is...[/quote:77c768b965] ik wil er veel mee gaan videobewerken, en als het uit komt san andereas spelen. Het stort mij erg het lange laden van een programma, als ik iets aanklik moet het meteen gaan, niet 30 seconde laadbalk maar 15 of minder. Het is idd wel waar dat ik voor 85 euro 3 maanden meer moet sparen... (edit) wordt het met 3500+ zo dat je geen upgrade hoeft te doen voor komende 2 jaar ? ik ga trouwens voor een K8N Neo2 Platinum moederbord, loopt dit leker met deze procecor?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...