Ga naar inhoud

Voeding keuze


Aanbevolen berichten

[Edit] Ok, na aanwijzing van Vandread kom ik hier op uit. De OCZ voeding beschikt over een BTX aansluiting. Dat is een extra aansluiting net zoals de p4 stekker of zoiets, alleen dan net weer een andere vorm. [url=http://www.ocztechnology.com/images/products/accessories/b/cables7.jpg]Op deze foto is het die blauwe[/url] Voor het OC-en kan je het beste die OCZ nemen.
Link naar reactie
Ja hehe, dezelfde kabels als bij die tagan, alleen weet waar je aan begint als je voor tagan gaat want je hebt zo je hele kast volgepropt zitten met kabels. Je gaat er overigens wel een lompe videokaart aanhangen, ik denk dat je het beste voor een tagan kan gaan aangezien die gewoon meer watts levert, bovendien hoef je die lijnen niet perse aan te passen, hoogstens de 3,3 volt lijn als je winbond mem gebruikt om te oc'en, echter als je nieuw mem wil hebben om mee te oc'en kan je beter voor gskill gaan en daar zou ik niet zo vlug 3,3 volt op zetten.
Link naar reactie
Ik heb niet bigtower maar een maatje kleiner, is een grote ellende die kabels. :lol: Nee oke die ocz is iets meer voor diehard oc'en maar die tagan houd zich hier heel goed dus ik zou voor die extra watts van die tagan gaan, zeker als je van plan bent ook je graka te overklokken want die lust ook wel wat.
Link naar reactie
[quote:13dc783569="pcguy"]Nee oke die ocz is iets meer voor diehard oc'en maar die tagan houd zich hier heel goed dus ik zou voor die extra watts van die tagan gaan, zeker als je van plan bent ook je graka te overklokken want die lust ook wel wat.[/quote:13dc783569]Ze komen van dezelfde fabrikant en de Tagan levert max. voor 60sec. 500W, de ocz ook.
Link naar reactie
[quote:199ca668a0="ArneLH"][quote:199ca668a0="pcguy"]Wat ik bedoel is de watt prijs verhouding. Voor de prijs van een tagan 480 haal je een ocz van 420....[/quote:199ca668a0]De ocz is gewoon wat ondergewaardeerd.[/quote:199ca668a0]Hoezo dat? Als ie ondergewaardeerd is zou de prijs juist lager liggen toch. Edit: of bedoel je dat een 420 OCZ overeenkomt met een 480 Tagan?
Link naar reactie
[quote:147d7f6a44="ArneLH"][quote:147d7f6a44="Interficior"]Of bedoel je dat een 420 OCZ overeenkomt met een 480 Tagan?[/quote:147d7f6a44]Dat bedoel ik ongeveer. De specs zijn vergelijkbaar.[/quote:147d7f6a44] Echter de Tagan kost 80 euro en de OCZ 100.... Dus de enige reden om de OCZ te nemen is als je een overclocker bent die de voltage lijnen apart wil regelen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...