Ga naar inhoud

Upgrade van het Moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een oude Packardbell Computer. Er zit een Pentium 2 350Mhz in, met 64 mbram geheugen. Ik heb dit willen upgraden met 256 ram geheugen erbij te zetten. Hij vind nu in totaal 192 MB Ram geheugen en daardoor is dus de helft van de 256 mb beschikbaar.Ik heb ook al alleen de 256 mb ram geprobeerd, maar dan geeft die 128mb ram aan. In het boekje staat er dat de Moederbord 768MB ram geheugen aan kan. Is het probleem opgelost als ik de bios upgrade???? Ik heb alleen geen flauw idee waar ik deze vandaan kan halen. Als iemand dit weet stuur ik verder informatie van de moederbord, dan zoek ik dat even op. :) Het is een Packard Bell Media 350, uit het jaar 1998 geloof ik. IK heb al gekeken op de site van Packard Bell maar deze begint vanaf het jaar 2000 :-S Groeten Yensen
Link naar reactie
Zou ik niet doen, meer dan 256mb in een pc met - neem ik aan - Windows 95/98/ME... Maarja, het kan dus zijn dat je twee verschillende soorten geheugen in je slots hebt zitten, en dat bijv. de eerste reep 128mb PC100 geheugen is en de andere PC133.. Probeer anders even alleen het reepje 256 erin te zetten
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een Packerd Bell computer en het probleem met die krengen (srry, maar dat vind ik ze gewoon) is dat componenten zoals geheugen, mobo en processor speciaal voor packed bell zijn gemaakt en dat hij daarom zo vreemd doet. Ik heb het bij de mijne nog nooit uitgeprobeerd, omdat ik al meer verhalen heb gehoord over packard bells die vreemd gingen doen na het inzetten van meer geheugen...
Link naar reactie
[quote:c0f4dc178f="tdw"]of je hebt onboard videogeheugen?[/quote:c0f4dc178f] Aan wie was dat bedoelt? Want zover ik weet heb ik geen onboard videogeheugen. D'r zit een Voodoo2 kaart in, zo'n accelerator. En nog even over m'n werkgeheugen. Das een of ander vaag strookje van samsung. Wel single sided ja, en dat is 128 mb.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...