Ga naar inhoud

Asus A7N8X-E Deluxe 1013 & Über 1013 uit.


Aanbevolen berichten

[url=http://www.asus.com.tw/support/download/selectftp.aspx?l1_id=1&l2_id=10&l3_id=23&m_id=5&f_name=C18E1013.zip~zaqwedc]officieel[/url] [url=http://homepage.ntlworld.com/michael.mcclay/]über[/url] Iemand deze al geprobeerd? Ik ben nu nog op het werk maar zal vanavond eens kijken of hij nu eindelijk wel eens iets hoger wil clocken en of ik van mijn geluid probleem af ben. Zodra tijdens het luisteren van een mp3 ik activiteit uitvoer dan slaat hij lichtjes over. Zowel onboard als mijn audigy....
Link naar reactie
Zou het voor mijn a7n8x-x zin hebben denk je?? Ik heb de standaard versie nog en daarbij zit geen optie om je FSB met bv 1,2, of 5 mhz te verhogen, alleen maar 100, 133, 166, 200.... Maar mij lijkt een bios flash nogal lijp dus ik doe het alleen als ik er erg op vooruit ga, voornamelijk als het FSB-verhaald dan doet. *edit* en welke versie moet ik dan eigenlijk hebben? Hoe weet je dat ze te vertrouwen zijn en niet mijn hele moederbord naar de * helpen.
Link naar reactie
[quote:b42f2c6452="Big Boss(ink)"]Zou het voor mijn a7n8x-x zin hebben denk je?? Ik heb de standaard versie nog en daarbij zit geen optie om je FSB met bv 1,2, of 5 mhz te verhogen, alleen maar 100, 133, 166, 200.... Maar mij lijkt een bios flash nogal lijp dus ik doe het alleen als ik er erg op vooruit ga, voornamelijk als het FSB-verhaald dan doet. *edit* en welke versie moet ik dan eigenlijk hebben? Hoe weet je dat ze te vertrouwen zijn en niet mijn hele moederbord naar de * helpen.[/quote:b42f2c6452] Zat even te kijken en kwam deze tegen, ik kick even om je te helpen. Op de a7n8x-x moet je onder de fsb keuze kiezen voor user defined, dan kan je de fsb ook met stapjes van 1mhz omhoog doen. Dit is zowel bij 1006 en 1007 het geval, bij andere heb ik het nog niet geprobeerd
Link naar reactie
ik snap niet wat iedereen nou loopt te zeuren over corrupt flashen, als je flash mislukt stuur je gewoon mailtje naar je mobofabrikant en meestal sturen ze hem gratis op(abit en dfi iig wel). ik heb deze dfi nu al 8x oid geflashed en mn abit ook 1x net zoals mn asus, nog nooit last gehad van corrupte biossen.
Link naar reactie
Van alle dingen die je vanachter het toetsenbord met je computer kunt doen kan een BIOS flash de grootste problemen veroorzaken. Softwareproblemen zijn in het meest extreme geval altijd op te lossen met een verse installatie. Overklokproblemen laten zich oplossen met een simple clear CMOS. Een BIOS chip vervangen is een stuk complexer. En wil je iemand die de BIOS chip misschien niet eens zonder hulp kan vinden er met een paperclip aan laten prutsen? Een beetje onhandigheid en het moederbord is definitief kapot.
Link naar reactie
[quote:4db43275b3="koene"]ja, dat is ook wel zo. als ikzelf een nieuw moederbord binnenkrijg is het eerste wat ik doe een modded bios flashen, maar dat is misschien te hoog gegrepen voor de gemiddelde c!t'er.[/quote:4db43275b3] Als ik jou was zou ik eerst kijken of het bord stabiel werkt en met een officiele bios ook lekker klokt. Als je een officiele hebt dan zou je nog garantie moeten hebben als hij er een keer mee ophoud.
Link naar reactie
[quote:24f0068c99="pcguy"][quote:24f0068c99="koene"]ja, dat is ook wel zo. als ikzelf een nieuw moederbord binnenkrijg is het eerste wat ik doe een modded bios flashen, maar dat is misschien te hoog gegrepen voor de gemiddelde c!t'er.[/quote:24f0068c99] Als ik jou was zou ik eerst kijken of het bord stabiel werkt en met een officiele bios ook lekker klokt. Als je een officiele hebt dan zou je nog garantie moeten hebben als hij er een keer mee ophoud.[/quote:24f0068c99] ik ga natuurlijk eerst altijd ff een snelle run met het officiele bios doen, op mn dfi wou de stock niet verder als 230 mhz, hellfire ging tot 246 mhhz.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...