Ga naar inhoud

dell pc


Aanbevolen berichten

he mensen een vriend van mij had van een kennis een dell pc gekocht. Het is er 1 met een sata hardeschijf, ik zou deze voor hem formatteren en dan windows erop zetten... dus ik vrolijk aan de slag alleen krijg ik die #%)*&(*@ error van "windows xp kan geen schijf vinden" ik las op het internet dat win-xp SP1 dat niet meer zou hebben... (ik installeerdde een oude win XP) Nu heb ik een nieuwe windows XP (SP2), en hij geeft nog steeds die ERROR van: Geen schijf gevonden, en ik heb geen driver floppy bij het mobo erbij Dus ik probeerde: HD eruit, en in een andere PC te zetten, maar daar kreeg ik ook de error, daar heb ik wel weer de MOBO schijfje van, maar dat is natuurlijk een heel ander moederbord... ik heb al gevraagd, maar die vent heeft de cd's weggegooid... iemand een idee/tip/ anything?
Link naar reactie
Staan er op de dell site geen raid os install drivers? Die zet je op een diskette en dan tijdens de winxp setup een keer op F6 drukken als er zo'n melding komt onderin, van "druk op F6 om niet Microsoft drivers te installeren" [Edit] Zit er geen rescue cd bij? Of extra recover bestanden op de hdd? in een apparte map?
Link naar reactie
[quote:9bb36cb837="Obi-wan-kenobi"][quote:9bb36cb837="leondevries"] iemand een idee/tip/ anything? [/quote:9bb36cb837] Moet je toch ff achterhalen welk type Dell het nu precies is, dan is wel na te gaan welk moederbord erin zit en welke S-ATA driver nu precies nodig is. Anders gewoon een ATA-HDD erin hangen. :wink:[/quote:9bb36cb837] Dell GX280 ik heb al ATA geprobeert... maar ook niet gelukt :S hij vind die schijf dan niet.... ik kan ook niet op het inetvinde wat voor mobo er in zit. het ziet eruit als een dell mobo (lol) (serius er staat gewoon dell op met stickers, copyright allemaal van die shit zit erop geprint) maar er zitten wel weer intel Proc+ chip op... kan iemand mij PLZ vertellen wat voor mobo erin zit? thnx :D het is natuurlijk nog mooier als iemand de drivers heeft... :D :oops:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...