Ga naar inhoud

defect moeder bord???


Aanbevolen berichten

mijn pc met P4 op een intel D850MD moederbord heeft kuren: het wil niet opstarten. komt niet eens tot aan de bios. ik krijg de volgende foutmelding: k krijg het intel scherm te zien, dan even een zwart beeld en vervolgens: PXE-E61 test media failure, check cable PXE MOF exiting intel PXE ROM boot failure. system halted. aansluitingen gecontroleerd: alles zit goed. recent bleek de netwerkkaart on board niet meer te functioneren. een pci-netwerkkaart deed het direct prima. nu kan ik zelf wel een nieuw moederbord erin zetten, maar weet niet of het probleem dan opgelost zal zijn. suggesties?
Link naar reactie
[quote:694f93c8f3="r.nooter"]mijn pc met P4 op een intel D850MD moederbord heeft kuren: het wil niet opstarten. komt niet eens tot aan de bios. ik krijg de volgende foutmelding: k krijg het intel scherm te zien, dan even een zwart beeld en vervolgens: PXE-E61 test media failure, check cable PXE MOF exiting intel PXE ROM boot failure. system halted. aansluitingen gecontroleerd: alles zit goed. recent bleek de netwerkkaart on board niet meer te functioneren. een pci-netwerkkaart deed het direct prima. nu kan ik zelf wel een nieuw moederbord erin zetten, maar weet niet of het probleem dan opgelost zal zijn. suggesties?[/quote:694f93c8f3]PXE-E61 test media failure, check cable . als je zoekt met google . dan heeft dit met je NIC te maken op het mobo. en deze PXE MOF exiting intel PXE ROM raid controller. zoek het daar eens . als je niet in het bios kan komen . maak dan een bootflop en start daar eens mee op . www.bootdisk.com . als je dan nog niet in je bios kan trek dan de hdisk kabel van de hdisk er eens af . start dan op met die bootflop
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...