Ga naar inhoud

de goedkoopste waterkoeling beter dan de beste ventilator?


Aanbevolen berichten

[quote:09d6c1ec2d="Vandread"]Watvoor gpu heeft de TS uberhaupt... heeft ie wel watergekoelde gpu nodig? Als het een GF2 is ofzo heb je er bagger weinig aan ;)[/quote:09d6c1ec2d] Oeps niet aan gedacht. Hij vond het iig jammer dat er geen GPU blokje bij zat. Die kan hij als hij een oudere kaart heeft evt ook weglaten. :)
Link naar reactie
het is maar een ti 4200 nivida kaart maar ik ga denk ik binnen 2 jaar een ander systeem kopen. en dan wou ik de waterkoeling meenemen naar nieuwe pc maar als waterkoeling (van max 150€) vaak maar iets beter koelt dan een goede ventilator dan is het niet interessant. dan koop ik liever een goede zalman ventilator. of 2e hands is dat wat? een waterkoelingsysteem met eheim pomp is zeker goed ook 2e hands. omdat eheim eigenlijk een van de top pompen/filter makers is in de aquarium wereld. wel grappig omdat ook in de pc wereld eheim te zien. ------maar wat is nu een zeer goede ventilator dan met niet te gekke db uiteraad. ik dacht nu aan een ventilator als zalman CNPS7000B-Cu met 1 extra casefan. of zijn er nog veel betere met normale DB?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...