Ga naar inhoud

Opstartproblemen nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Zelf heb ik de volgende Budget-config samen gesteld: Mb Soltek KT880E-RL XP3000 160 gig hitachi sata schijf 2 x 256mb no-name geheugen 3200 msi ati 9200 grafische kaart lg dvd nec 3500 brander Bij install processor viel me op alsof er een schilfertje van het silicium van processor was. Verder geen aandacht aanbesteed ik realiseer me het nu ik dit schrijf. -xp install werkt volledig niets aan de hand alles oké -geen meldingen in apparaat beheer. -Bij herstart werkt alles naar behoren niets aan de hand -maar schakel je pc uit en daarna weer aan dan beginnen de problemen. 1 hij wil niet opstarten of start op en herstart automatisch 2 Door op beginscreen veilige modes enz gewoon op windows strarten te klikken/drukken start hij als je geluk heb. 3"draait" hij weer is er daarna niets aan de hand tot pc weer uit is geweest 4 sandra/aida bench mark progs gedraait werkt prima en geeft geen failures of iets dergelijks weer. 5 voeding vervangen door ander exemplaar in kader van problemen uitsluiten tevens geheugen vervangen door ander exemplaar andere pc geen resultaat probleem blijft bestaan. 6 windows hergeinstalleerd zowel prof als home versie gezien ik begon te twijfelen aan werking prof versie doordat ik die met sp1 en sp2 geslipstreamd heb. vandaar mijn 2004 home versie met sp2 7 bios geflashed door nieuwste versie . Nu zit ik met de handen in het haar ik snap het niet meer wat doe ik fout of wat vergeet ik? of zou het toch aan het schilfertje van proccesor liggen? Met vriendelijke groet John.
Link naar reactie
De meest recente Mobo drivers geïnstalleerd?? Welke vorm van internet heb je??? Mocht het om een breedband verbinding gaan via ethernet (kabel/adsl), zorg dan ervoor dat de ethernet kabel niet staat aangesloten als je windows installeerd, anders kan er weleens een virus binnenkomen(eigen ervaring). Ik denk dat het moederboord defect is.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...