Ga naar inhoud

sweex tower i.c.m MSI KT4-Ultra?


Aanbevolen berichten

Als die Sweex kast nog gekocht moet worden: Neem dan de Sweex Diamond, die heeft standaard een [b:e569a44921]Codegen 350W[/b:e569a44921] voeding waarmee ik m'n Sempronnetje nog verrekte ver mee kan OC'en (2400+@2.5Ghz). Die behuizing is nog van lekker licht aluminium ook (met rood of blauw frontplaatje). http://www.tweakers.net/pricewatch/78130?Landfilter=Benelux
Link naar reactie
[quote:6b03f15ba1="watcher46"] sorry maar met die pc wordt niet ge oc't, dit gewoon een pc waar alleen maar office proggies op gedraaid worden+ heeeel soms een spelletje...[/quote:6b03f15ba1] Ok, maar hebbie die kast al of niet ... die Diamond is ook maar een paar euro duurder en dan heb je meteen een 'vette' voeding.
Link naar reactie
kheb die kast nog niet, en om alleen een "vette" voeding te hebben vindt ik eigenlijk een beetje zinloos. want die pc wordt niet voor mij, maar voor me vriendin. en die heeft nogal last van: help-we-hebben-maar-1-computer syndroom. en daar wou ze vanaf, dus ging ik een pc samenstellen. en ze heeft veel huiswerk dus veel meer dan dat wordt er niet op gedaan... :wink: en ik krijg die voeding dan maar heel kort in me handen dus dan heb ik er niks aan. snappie?? :wink:
Link naar reactie
In de Pricewatch scheelt het 3,50 euro, een PX4 of een Diamond. Als dat er niet af kan voor een veel betere voeding: Tsja, zelf weten natuurlijk. Liever een 'te krachtige' voeding dan een te zwakke zou ik zeggen. Plus dat het design van de Diamond ook meer spreekt tot de verbeelding: Daar houden meisjes ook wel van. :wink:
Link naar reactie
[quote:577842e7b8="watcher46"] keej dan ist goei :P maar ik zal wel ff laten horen als ik alles heb...kijken of het echt zo'n "dikke" voeding is :P [/quote:577842e7b8] 'vette' zei ik ... 'dikke' is vanaf 380W en van een echt merk. :wink: O ja, nog ff vergeten: De voorkant van die Diamond-kast die klik je er zo uit en dan kan je van de voorkant alle drives in de bays schuiven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...