Ga naar inhoud

AMD 64 hoe gedraagd deze CPU zich met de moderne games


Aanbevolen berichten

[quote:591243eb9c="Linefood78"]Ik ben zeer benieuwd hoed de AMD 64 CPU zich tenopzichte van de Intelprocessoren gedraagd met de moderne games van nu. Zijn er nog / al problemen bekend? Evt. aanpassingen gewenst?[/quote:591243eb9c] ligt eraan wat van een intel processor, anders zou ik zeggen; amd64 gedraagd zich een stuk sneller. Er is geen rede om geen amd64 aan te schaffen. Er zal geen spel zijn dat het niet doen op een amd64 en wel op een p4.
Link naar reactie
Als er specifieke problemen waren dan had je dat in het moederbord/cpu-gedeelte teruggevonden, want daar hoort dit soort vragen eigenlijk thuis. Er zijn wellicht enkele spellen die reclame maken met specifieke ondersteuning voor de AMD64 (Söldner:Secret War & UT2k4 dacht ik), maar de meerderheid is nog steeds 'maar' een pure 32-bits toepassing. Verwacht dus buiten een hogere snelheid geen wonderen.
Link naar reactie
[quote:0f06e66ef1="Linefood78"] Ik ben zeer benieuwd hoed de AMD 64 CPU zich tenopzichte van de Intelprocessoren gedraagd met de moderne games van nu. [/quote:0f06e66ef1] Gedraagt zich t.o.v. Intel processoren met hetzelfde prijskaartje beter. Verschil wordt alleen pas echt zichtbaar bij een stevige grafische kaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...