Ga naar inhoud

amd mobo met pci-e en ddr2


Aanbevolen berichten

hallo, misschien een rare vraag, maar ik ga een andere pc aanschaffen maar wil wel verder uit kunnen breiden in de toekomst. de processor die ik op het oog heb is een amd 3500 socket 939 maar nu komt het ik wil er graag een pci-e slot en mogelijkheid op ddr2 geheugen, welk mobo zou dit zijn?????? of moet ik dan naar 754 socket 3400 processor alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:caae1fcbb9="nollie747"] misschien een rare vraag,[/quote:caae1fcbb9] Rare vragen bestaan hier niet.. :wink: [quote:caae1fcbb9="nollie747"]de processor die ik op het oog heb is een amd 3500 socket 939[/quote:caae1fcbb9]Dat is een prima proc alleen is er nog geen mogelijkheid om bij AMD 64 bits, PCI-E en DRRII te combineren, wacht tot januari, dan kunnen we je een stuk verder helpen.. :wink: [quote:caae1fcbb9="nollie747"]maar nu komt het ik wil er graag een pci-e slot en mogelijkheid op ddr2 geheugen, welk mobo zou dit zijn??????[/quote:caae1fcbb9] Zie vorige vraag.. [quote:caae1fcbb9="nollie747"]of moet ik dan naar 754 socket 3400 processor alvast bedankt[/quote:caae1fcbb9] Je wilde een S939 3500, dat lijkt me een betere keus (dual channel) dan S754 (Single channel) maar zoals gezegd voor PCI-E en DDRII moet je nog ff geduld hebben.. :wink:
Link naar reactie
ik heb net een test gelezen op die link over de nieuwe pci-e en daar waren ze er niet zo over te spreken geloof ik (de extra snelheid) als mijn engels me niet in de steek heeft gelaten was een nieuwe agp meer dan zat voor de nieuste games( het gaat mij trouwens ook om dv video bewerken, op huis tuin en keueken niveau)
Link naar reactie
Ik zag zonet trouwens op de site van ASUS dat ze de A8N-SLI Deluxe nu verkopen. Dit mobo heeft dual PCI-e. En het is AMD 64 socket 939. Dan zal er op dit moment ook al wel een AMD64 bord zijn met PCI-e voor meer info over dit bord [url=http://event.asus.com/sli/index.htm]is er een hele iritante flashsite van asus[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...