Ga naar inhoud

USB Drivers MSI MS-6323


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een uurtje geleden windows xp op mn ouwe pc geinstalleerd, en op vreemde wijze doen màn usb ports het nu niet meer, omdat die gedeinstalleerd zijn, terwijl alle andere bestanden nog gewoon op de pc staan )ook de virussen :()... Nu is het probleem, dat ik niet met internet explorer op het internet kan, omdat die dus niet weet, dat de modem gewoon verbonden is, dus nu ben ik alle internet zaken via opera aan het doen. En, rarara, Packard bell is natuurlijk weer zo slim een niet netscape - opera compatible website te bouwen... Dus kan ik ook niet de drivers downloaden... Weten jullie toevallig of ik ook gewoon die van mijn andere (AMD, de oude is Pentium3), kan installeren, of moet ik echt die van de chipset van de ouwe pc hebben? Kan iemand alstjeblieeeeft even een link posten waar ik de drivers van de USB poorten van mijn MSI MS-6323 (a.k.a 'Packard Bell LUNA)? Alvast heel erg ontzettend bedankt! Carlo
Link naar reactie
Wat een lullo's bij Microsoft. Wel mensen met Opera toelaten, en niet met Firefox. Toen ik een browserkaper in mijn IE had ( niet echt IE, maar erop gebaseerd, nl. [url]www.avantbrowser.com[/url]) die mijn niet naar de microsoft site liet gaan, en ik dus met firefox daar sp2 wou downloaden, kreeg ik het mooie bericht dat ik dat maar mat IE moest doen. Maar met opera dus wel???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...