Ga naar inhoud

Welk werkgeheugen??


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb nu geld om een nieuw systeem te kopen dus dat ga ik doen :) maar ik twijfel nog over het werkgeheugen, het doel van de pc is voornamelijk gamen en downloaden en dit zijn de onderdelen die al vast staan: Mobo: MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra Graka: XFX GeForce 6800 LE 128MB DDR (DVI) CPU: AMD Athlon 64 3200+ (S939, 2,0GHz, 512KB, Boxed) Geheugen: ? Kast + PSU: Antec Plus1080AMG (430W) DVD-brander: NEC ND-3500 16x (Dual-layer) Andere onderdelen heb ik al thuis, het enige is welk werkgeheugen het beste is om in deze pc erin te zetten, mijn keuze viel op 512MB PC3200 DDR CL2 (Corsair CMX512-3200C2). Het moet 512MB zijn vanwege budget, verder goed om over te klokken en ik heb gelezen dat er ook geheugen van PC4000 erin kunnen, is dat waar en zoja welke is aan te raden? Oohja budget van t geheugen is max € 120,- Groetjes, Marco
Link naar reactie
MDT 512 En dan zo snel mogelijk nog een MDT 512 ;) Want nu ga je single channel draaien en je hebt meer aan dual channel (die geeft namelijk 200 rating punten meer: -s754 3200+ (512kb) draait op 2,2 maar is enkel singel channel -s939 3200+ (512kb) draait op 2,0 en heeft dus dc) Tevens wil MDT best leuk overclocken.
Link naar reactie
www.tweakers.net/pricewatch ;) Altijd handig... ben je niet zo afhankelijk mdt is oa te koop bij www.alternate.nl www.icomputers.nl Ps: als je je amd64 echt wil oc'en zou ik samsung TCCD zoeken Dat gaat vrij hard op lage volts (gegarandeerd sneller als MDT) Zit bv hierop: http://www.bytesatwork.be/shop/customer/product.php?productid=17608&cat=645&page=1 http://www7.alternate.nl/html/nodes_info/i9id6p.html Jammer dat je budget zo krap is :P Waar had je die Corsair CMX512-3200C2 willen kopen?
Link naar reactie
Jah zoon geheugen zou ik cker wel willen, mja niet iedereen heeft genoeg geld :cry: , ik neem aan dat je deze bedoelde: MDT DIMM 512 MB CL2.5 voor 75euro. Ik had trouwens nog een andere vraag over de nieuwe technologie SLI ofzo dat je 2 vga kaarten in je mobo kan steken.. wordt dat binnen een jaar gebruikt voor games dus b.v. als dalijk GTA SA uitkomt voor de pc dat je dan 2 videokaarte als minimum eis nodig hebt of iets dergelijks?? dus gaan de systeemeisen snel omhoog en is het verstand om te w8en op die nieuwe technologie?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...