Ga naar inhoud

Welk moederbord


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben op zoek naar een moederbord, maar heb er zelf geen verstand van. Ik heb de volgende Processor en Geheugen. - INTEL Pentium 4 (S478 - 800 MHz - 1 MB) 3,2E GHz - PC3200 - 512 MB - DDR - Corsair LL PRO Ben waarschijnlijk van plan om er een ATI x800 XT bij te gaan kopen. Prijs van het moederbord maakt niet uit. PC wordt niet gebruikt als server of iets dergelijks...wel voor pro gaming. Kunt u mij misschien vertellen welk Asus Moederbord het meest geschikt is om te gamen en wat bij mijn onderdelen past? Met Vriendelijke Groet, Mike Gloudemans
Link naar reactie
De topmodellen van Ati en Nvidia, de x800xt en de 6800ultra komen pas tot hun recht bij een systeem met 3.4ghz/3400+. BIj een iets minder snelle processor presteren ze bijna gelijk aan de x800pro en de 6800gt, omdat de processor dan een bottleneck is. de x800xt is vaak net wat sneller dan de 6800ultra, maar de 6800gt is wel sneller dan de x800pro. Sowiso doe je met al deze kaarten een goede aankoop!
Link naar reactie
Als je die onderdelen al echt in huis heb ipv dat je ze nog moet kopen dan is de Asus P4C800-E deluxe een goed moederbord. Erg compleet en ook prima voor overklokken mocht je dat gaan willen doen. Dat moederbord is naar mijn weten 1 van de beste (zo niet DE beste) moederborden. edit: laat, die Interficior is wel zo snel :P
Link naar reactie
[quote:6547c8d5e9="mikegloudemans"]http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/gqea69.html had eigenlijk dit moederbord op het oog. kunne jullie uitlegge wat het verschil is? heb em alleen nodig voor gamen eigenlijk dus al die overbodige snufjes hoef ik er niet bij :) Alvast bedankt.[/quote:6547c8d5e9] Heb zelf ook de Asus met de intel en heb voor iemand anders de P4P800SE gebouwd, beide nog mnooit problemen mee gehad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...