Ga naar inhoud

Brak geluid @ K8N Neo Platinum @ Headset


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik zit met het volgende probleem: Als ik via de stereo muziek luister dan klinkt alles goed, echter als ik via mijn koptelefoon luister, dan is de bass bijna volledig weg, terwijl die bij mn A7N8X-X wel gewoon goed werkte. Hoe kan ik dit harder krijgen ?? dus dat het geluid niet zo flets is. Ook gaat het geluid kwa volume niet zo hard, trekt me koptelefoon zoveel (Plantronics Audio .90) of is de output te laag ?? mijn stereo heeft alleen van die tulpstekkers met frontaudio klinkt het geluid nog beroerder headset zacht: geluid klinkt erg dof, weinig bass headset hard: geluid klinkt erg flets, geen bass, klinkt als goedkopie pc speakers zonder bass zeg maar , terwijl die headset op mn A7N8X-X dr een lekker geluidje uitpoepte! beide een realtek chip, dus zie het probleem niet, ligt dit aan het mobo, of aan de drivers? met de equalisers valt het niet echt te verbeteren. Over mijn stereo klinkt het geluid wel goed, echter is dat vervelend om de headset via de stereo te laten gaan, alleen al het feit dat ik de mic niet aan kan sluiten. Ook hoor ik een beetje gekraak ed als ik scroll of als de hdd bezig is, als ik de pc uitzet hoor je de spin down van de hdd door de speakers. nog meer mensen hier last van ? lijkt me aan het mobo liggen, fijn is dat, lap je meer als 100 euro voor een goed mobo, heb je brak geluid, duurkoop is geen goede koop zeg maar
Link naar reactie
[quote:97b6db8558="hatseflats"]Heb ook problemen met geluid op hetzelfde moederbord. Bij mij doet mijn linkerspeaker et niet :evil:[/quote:97b6db8558]dan verkoop je de linker speaker... :lol: vaag probleem in iedergeval, het lijkt me toch dat het aan je moederboard ligt, en ik denk ook dat je een instelling verkeerd heb staan. bij mijn drivers (*Piep*) me drivers zijn er niet meer, kon je een radiobutten aanvinken met headset/koptelefoon... [edit]kleremycom!!! ze hebben me drivers eraf gepleurd, ze mochten m maken, niet slopen :evil: :evil: :evil: [/edit]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...