Ga naar inhoud

luchtfilters geen stof en geen...


Aanbevolen berichten

ik heb luchtfilters gekocht. nu ik deze geplaatst heb laten deze inderdaad geen stof door maar ook bijna geen lucht :( met als gevog gigantische temparaturen. is er hier een oplossing voor? behalven mijn fans op volle toeren laten draaien? meschien een andere filter in de houders plaatsen? het is nu net een gratis spamfilter edit: inderdaad een L vergeten in het woord gevolg :D
Link naar reactie
Nee die 120 aanslagen PM waren [b:9e53f97080]met [/b:9e53f97080]hoofletergebruik [b:9e53f97080]en[/b:9e53f97080] controle. maar ik vind het zonder hoofdleters makelijker en ik zie geen spel fouten in mijn vorige post. met die gaatjes gaat toch het bescherming van stof weg of niet? als het niet mogelijk is om gaatjes te maken welke luchtfilter moet ik dan nemen? edit: inderdaad een L vergeten in het woord gevolg :D
Link naar reactie
Oke ik ga met hoofd leter typen en dat programma waar mee gemeten word hoe veel AP je doet heeft inderdaad geen spellingscontrole want wanneer je een leter fout typt dan zak je al. Maar ik heb nu een penty met Neon en dat ziet er geweldig uit en werkt denk ik ook goed. Voor de personen die het willen weten het programma om mijn toetsenbord vaardigheid te testen is QMTT 2004.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...