Ga naar inhoud

update bios msi 6702 1.0


Aanbevolen berichten

Heb via msi live gedownload een nieuwe update voor mijn bios. Ik krijg nu na het opstarten te zien dat ik "nieuwe hardware "zou moeten hebben , namelijk een raid controller en multi media audio controller. Ik heb gehoord dat dit komt door de overschrijving van mijn "oude" zetting bios. Via via hoor ik dat ik dit kan veranderen in mijn nieuwe update bios. HOE DOE IK DIT ? Ik heb geen handboek van de msi 6702. Kan iemand mij helpen om dit probleem te tackelen. ( heb in mijn configuratie een externe geluidskaart werken ( creative extigy, welke het wel gewoon doet) Via uitschakelen in deze computer/ hardware/ apparaatbeheer/overige apparaten ben ik ff van het probleem af. P.s ik kom verder wel gewoon in het systeem alleen tijdens het opstarten wordt er ff aangegeven dat de bios niet is geinstalleerd. HELLUP! :oops: Alvast bedankt voor enige reacties.
Link naar reactie
Het is heel simpel. In je oude BIOS waren de on-board RAID controller en het on-board geluid uitgeschakeld. Door die BIOS-update ben je die instellingen - en alle andere - kwijtgeraakt, waardoor je systeem ze plotseling vindt. Kan verder niet zoveel kwaad, het is alleen een beetje irritant. Verder verwijs ik je naar de FAQ (eerste topic bovenaan) voor een preek tegen onnodig BIOS-flashen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...