Ga naar inhoud

Hoe warm mag een Intel Celeron 2,4 GHz Proccesor worde?


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een intel celeron 2,4 GHZ proccesor en als ik deze niet overgeklokt heb dus normal draaien en mijn cpu is 30 min lang vol in grbuik is de tamperatuur 48 graden. als ik heb ga overklokken wordt hij natuurlijk warmer. hoe warm mag hij worden? Mijn specs zijn als die mss nodig zijn: CPU: Intel Celeron 2,4 GHZ Mem: 256 mb ddr 400 Hdd 0:40 gb 7200 rmp 8 mb cache Hdd 1: 60 gb snelheid ed. weet ik niet :oops: intel pentium 3,0 ghz koeling 1 chasie fan bij voorbaad dank voor uw antwoorden
Link naar reactie
Ehh, 48 graden moet denk ik wel kunnen, alleen is misschien een (extra) casefan plaatsen wel een id. Mijn P4, op 3 GHz. en met meer cache draait max iets van 43 graden. Idle zelfs 25. Kan je duidelijker zijn in wat voor koeler je hebt? Opzich hoef je je nergens zorgen over te maken, maar overclocken zou ik niet doen.
Link naar reactie
Een goede vuistregel voor alle halfgeleiders, en eigenlijk gewoon voor alles in je computer is dat je ze met je blote vingers vast moet kunnen houden. Die grens ligt ongeveer bij de 60 graden celcius. Wees wel voorzichtig met wat je vastpakt, want als je een beetje statisch geladen bent, en je pakt je geheugen vast....voorzichtig aan met dat soort dingen ( en pak altijd eerst je case vast om te ontladen)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...