Ga naar inhoud

[Plan] Project Nimex (oud)


Aanbevolen berichten

[quote:f5040f2264="NoepZor"][quote:f5040f2264="Koradhil"][quote:f5040f2264="Alexander Online"]Onze 2 servers heten Hyperion (Griekse god van zon enzo) en Themis (Griekse god van orde en gerechtigheid, moeder van de 4 windstreken ofzo). Erg handig om ze uit lekaar te houden "er waren problemen op de server" "ja welke? "[/quote:f5040f2264] DAt is dus ook 1 van de redenen voor mij :) is makkelijker om de pc's uit elkaar te houden op t netwerk. Zo heet mn broers pc "XP-M Resurrection".[/quote:f5040f2264] d0hh, das gewoon je broers PC :lol: maarja, je kunt toch wel een nummertje geven aan andere pc, of gewoon me andere pc :P[/quote:f5040f2264]nee nummertjes geven is leuk zeg :roll: yo mams, mag ik achter computer 1?
Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
@Kaz'Duzar: Precies, niemand heeft m en daar gaat t me om. Ook wilde ik per se geen premod kast, en dit is gewoon kwaliteit. Je betaald natuurlijk ook voor het merk... [quote:bede15b5d8="micky.g"]De kast is niet lelijk maar ziet er vrij standaard, uit voor dat geld had je misschien beter een serverkast genomen. Ook exclusief en heeft ook niet iedereen. (bovendien zeeen van ruimte....)[/quote:bede15b5d8] Ik heb toch echt liever een kast die wat makkelijker is om mee te nemen naar een lanparty, want daar gaat het uiteindelijk om, de l33tste pc hebben :P Deze kast heeft trouwens ook zat ruimte. Zijn er eigenlijk serverkasten van aluminium? Mijn pa denkt er net zo over als jullie.. vandaag kwam de postbode langs (ik was niet thuis) en ik heb op rembours besteld en me pa had t geld niet (duh wie heeft er nou 280 euro in de portemonnee :P) en toen ik thuis was vroeg hij direct wat ik voor die 280 euro heb gekocht, toen ik het zei verklaarde hij me ook al voor gek (maarja hij heeft ook geen verstand van of interesse in computers).
Link naar reactie
[quote:0c63a3c2d5="Koradhil"]Mijn pa denkt er net zo over als jullie.. vandaag kwam de postbode langs (ik was niet thuis) en ik heb op rembours besteld en me pa had t geld niet (duh wie heeft er nou 280 euro in de portemonnee :P) en toen ik thuis was vroeg hij direct wat ik voor die 280 euro heb gekocht, toen ik het zei verklaarde hij me ook al voor gek (maarja hij heeft ook geen verstand van of interesse in computers).[/quote:0c63a3c2d5]Zeg gewoon dat hij toch ook een dure auto heeft gekocht terwijl ie ook een Deux-Chevaux had kunnen kopen? En tegen je moeder zeg je dat ze die dure kleren ook voor het merk betaald en blabla. En dat het jouw centen zijn. Verder: ziet er puik uit allemaal, maar waneer gaat je beginnen? Deze vakantie nog?
Link naar reactie
[quote:14c0b3c92c="Interficior"]Verder: ziet er puik uit allemaal, maar waneer gaat je beginnen? Deze vakantie nog?[/quote:14c0b3c92c] Momenteel ben ik bezig met het modden van een zwarte Coolermaster Centurion 1. Morgen ga ik mn case ophalen bij het postkantoor (vandaag geen auto ter beschikking). In het weekend heb ik andere dingen te doen dan mn case modden (schoolwerk :roll:) en ik maak eerst de Centurion af, dus ik heb geen tijd om de Nimiz te modden voor de lan... na de lan heb ik ook andere dingen te doen, dus dat wordt een volgende vakantie. Ik heb natuurlijk eerst materialen nodig als ik m wil modden, en na 280 euro uit te hebben gegeven aan de case moet ik eerst w88 tot ik weer loon krijg voor ik verder kan gaan... Eigenlijk wil ik eerst watercooling hebben voordat ik iets aan de case ga modden, zodat ik weet wat er aan te modden valt... Ook moet ik nog een nieuwe PSU hebben, want mn huidige (360 watt Chieftec) trekt t niet altijd even goed.. Ik wil graag een heel stabiele PSU, minstens 450 watt en het liefst met een 'oude' atx aansluiting (dus niet zo'n extra grote), want dat heeft mn mobo toch niet en een convertor is alleen maar lelijk. Looks van de psu maakt me helemaal niks uit want ik ga m toch modden, liefst hoe lelijker hoe beter, dan betaal ik tenminste niet voor de looks :P Iemand een aanrader?
Link naar reactie
[quote:ec48665876="Red Dragon"]Wil je gaan overklokken met je systeem of gaat het bij jou alleen om de looks? als je wil overklokken kan ik je de OCZ powerstream 520watt aan raden. maar deze voeding is vrij duur en hij is reeds ge premod. Je kan ook voor een Tagan 480 watt gaan en deze gaan modden, ook een erg goeie voeding[/quote:ec48665876] Die Tagan had ik ook al in gedachten, mn broer (Razu Kha'el) heeft er zo een. Natuurlijk ga ik ook overclocken, anders heeft t geen zin om zulke goede watercooling te nemen..
Link naar reactie
[quote:227a320c32="pcguy"][quote:227a320c32="Koradhil"]Natuurlijk ga ik ook overclocken, anders heeft t geen zin om zulke goede watercooling te nemen..[/quote:227a320c32] Duke wilde een dure set voor de looks las ik ergens... :P[/quote:227a320c32] Kan ook natuurlijk :wink: bij mij is het voor allebei 8) Kheb me systeem nu installed in de nieuwe case en kheb de pc nu op me bureau gezet ipv onder t bureau waar hij eerst stond :) Deze case is trouwens extreem diep... echt wel relaxed. Je ziet t niet op t plaatje, maar als je m int echt ziet is het eerste dat opvalt zijn diepte.
Link naar reactie
[quote:ca00e1c94d="tdw"]denk lang... kan je ff een pic posten van de zijkant dan?[/quote:ca00e1c94d] [url=http://www.silverstonetek.com/products-tj03.htm]dezelfde maar dan in het zilver[/url] (zie topic start) edit: ik heb met m'n ogen dicht gekeken. [quote:ca00e1c94d]200 mm (W) x 502 mm (H) x 590 mm (D)[/quote:ca00e1c94d] In de lengte dus.
Link naar reactie
Jup, bijna 60 cm 8) Daar kan je een mooie window in maken :wink: Deze case heeft trouwens standaard al blauwe leds in de front, die hoef ik dus niet zelf te modden 8) Next up: Watercooling Deze mod is trouwens een grote inspiratiebron voor me: [url=http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2328][img:56be25b47d]http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_4976.jpg[/img:56be25b47d][/url] Als ik eens tijd over heb ga ik eens een rondje door het centrum van Hengelo maken op zoek naar een gothic/alto winkel om van die spikes te kopen, dat is echt een vet goed idee. Ik ga nu trouwens voor een zwart+chroom combo met uv-blauwe en uv-rode onderdelen.
Link naar reactie
[quote:03a72355ea="Koradhil"][quote:03a72355ea="tdw"]dat is een mooie mod, hopelijk voor je word die van jouw ook mooi![/quote:03a72355ea] Je vergeet het woordje 'zo' voor 'mooi'... :P Mooi wordt ie wel, maar net zo mooi als die Coolermaster weet ik niet ;)[/quote:03a72355ea]foutje toch niet...
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...