Ga naar inhoud

[Plan] Project Nimex (oud)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:aa39cfbc57="Koradhil"]Wat is precies het voordeel van pqi boven gskill?[/quote:aa39cfbc57] Is niet echt een voordeel, geheugen lijkt erg op elkaar, zelfde chips, zelfde pcb. G.Skill is uitgegeven als PC4400, PQI als PC3200. Niet alle chips van PQI hoeven goed te overklokken, terwijl bij G.Skill een groot deel 600Mhz haalt.
Link naar reactie
[img:0170be85bb]http://www.legitreviews.com/images/reviews/53/height.jpg[/img:0170be85bb] -links Jedec pcb -rechts brainpower pcb De brainpower versie schijnt beter geoptimaliseerd te zijn zodat ze beter clocken. PQI is ongeveer hetzelfde als gskill tccd spul en is ook in verschillende smaken verkrijgbaar :lol: ook als pc4000 Aan te raden is om iets van pc4000 of hoger te nemen dan weet je zeker dat ze leuk clocken en probeer het te combineren met bestellen ofzo, ergens waar het niet te duur is. en ik zie dat CV me een soort van voor was
Link naar reactie
Ja het is een 16bit kleuren lcd (kan ook wel 32bit zijn), met een resolutie van 640x480. En idd ik wil per se die case, omdat niemand m heeft, dan heb ik er wel 270 euro voor over. Lian Li's, Antecs en Chieftecs zijn gewoon te standaard. Voor geval je t nog niet door had ik ga voor looks, niet voor performance. Ik geef niet voor niets 1000 euro uit aan looks. Performance komt daarna wel, geef ik ook gerust 1000 euro aan uit.
Link naar reactie
[quote:144436a334="ArneLH"][quote:144436a334="HardTrance"]Een resolutie van 640 bij 480 lijkt erg weinig, dan moet het een scherm van 12" zijn ofzo! :-?[/quote:144436a334]Het gaat om een LCD schermpje voor in een drivebay van de kast :wink: :lol:[/quote:144436a334]Ja ik had het te laat gelezen... vandaar dat ik dat regeltje al had geschrapt! :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...