Ga naar inhoud

[Plan] Project Nimex (oud)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Leuk spul :D Even wat commentaar, opzich niet echt nodig maarja anders ist het mijn schuld als ik het niet had gezegd. Waarom probeer je niet alle koppelingen 1/2 inch ID slangen te houden.... Die aquacomputer spullen doen dat dtek blok te kort ;) Waarom bv niet een Dangerden dual heatercore? okay standaard niet echt mooi maar als casemodder moet je daar toch wat moois mee kunnen + het is gewoon de beste radiator die er te koop is. Grappige pompjes trouwes, waar ga je die kopen? Maze4 is slecht compatible met veel nieuwe gpu kaarten (NV 6 serie bv) misschien een beter compatible blokje zoeken.... Probeer toch TCCD geheugen te kopen ;) NB blok: maze4 ? erg mooi blokje op zich, heb em hier. DiamondMax 9 PATA ? De diamondmax 10 s-ata is al uit ;) koop die dan :P @ noebie: je kan toch gewoon feedback geven op de koeling en de hardware ;)
Link naar reactie
[quote:eb692e3388="Vandread"] @ noebie: je kan toch gewoon feedback geven op de koeling en de hardware ;)[/quote:eb692e3388] mjah maar die titel klopt dan niet echt he ;) zet er dan neer: Nieuw systeem, comments ofzo :P en niet casemod, hij heeft zn nieuwe case nog niet eens dus er is nog nix gemod, geen case = geen mod :lol:
Link naar reactie
Dus jouw plannen om een casemod met een combinatie van chroom, rode belichting en plexi lagen te maken is komen te vervallen?? Wil je trouwens met 7 segmends displays een klok in je front verwerken, of ga je voor een simpele charackter/grafisch LCDtje? En heb je verder al tekeningen gemaakt over de vorm van je window en de indeling van je front e.d.?
Link naar reactie
[quote:13a2f8410c="Vandread"]Volges mij wil die een 5 inch PSone LCD in front en een digitaal klokje ?[/quote:13a2f8410c] Ja, ik was ook niet echt helemaal duidelijk. Mijn vraag is of je een digitaal klokje met 7 segmentsdisplays maakt, of de tijd op een klein character/grafisch lcd'tje plaatst of gewoon een wekker in een 5.25inch behuizing bouwt.
Link naar reactie
@Noepzor: Ik heb er idd ff over zitten denken of ik de tag [CiP] er voor zou zetten. Ik heb dit topic juist gestart om eerst feedback te krijgen op mijn plannen, zodat ik nog wat dingen kan veranderen voordat ik begin. Dat ik veel van de onderdelen nog niet heb heeft te maken met het feit dat geld niet uit de lucht komt vallen en ik niets heb gewonnen in de loterij (kheb sowieso geen lot :P) @Vandread: Ik dacht dat die Aquacomputer rad & res 1/2 inch waren? Hoe dan ook ik neem 1/2 inch aansluitingen, en tygon slang. Pompjes zijn te koop @ dtek customs Ik neem geen NV6 serie vga kaart... 9800 Pro AIW ofzo neem ik. (ik game niet extreem veel meer) TCCD is me te duur en is niet lekker te overclocken, maar mayb upgrade ik later nog wel. Maze 4 voor nb zat ik ook al aan te denken :) Ik heb al een DM 9 PATA schijf... huidige pc heeft geen sata snappie... en Neo2 kan geen DM 10 SATA aan (bug in bios). @Kaz'Duzar: Nee, dat is mn volgende project: HTPC :) Ik heb gekozen om toch maar niet de hele case zelf te bouwen want hout is te zwaar om mee te nemen naar een lan, en metaal kan ik niet zelf verwerken tot een case. Voor de klok neem ik gewoon een wekkerradio ;)
Link naar reactie
[quote:d1eabbe29c="Koradhil"] TCCD is me te duur en is niet lekker te overclocken, maar mayb upgrade ik later nog wel. [/quote:d1eabbe29c] tsja, dan maar geen HTT van 300mhz voor jou, oftewel, TCCD gaat extreem hard, Gskill heeft dat ook, en ze garanderen 275mhz @ 2.5-3-3-7 en bij P4's en A64 garanderen ze zo'n beetje 300mhz. En de rest met TCCD chips gaat ook mega hard, en het voordeel tov BH5, er hoeft maar weinig volt door, 2.7 of 2.8 volt is genoeg 8)
Link naar reactie
[quote:886e96f810="carlobernardini"]Kingston (best duur), Twinmos, Dane-elec (ook duur) enne.....Corsair[/quote:886e96f810] Welke zou je specifiek kiezen? .... hij wil een beetje vlot geheugen hebben en momenteel zou ik dan toch echt voor TCCD gaan (liefst gskill want dat is hand picked voor hoge speeds, maar je kan ook eens kijken wat het standaard samsung pc3200 doet en de gok wagen) Of als je budget wilt kijken voor MDT geheugen. ps: Hej CV ben je er ook weer :lol:
Link naar reactie
Oops, sorry voor het misverstand, ik wilde KingMAX geheugen kopen, niet KingSTON... Kingston zou ik sowieso niet kopen, dan neem ik nog eerder Mushkin. @Alexander: Waarschijnlijk een die rechtop staat, en die ik wel zelf bouw. Die pc is dan ook niet bedoeld om mee te nemen naar een lan, want daar heb ik de aankomende pc voor :) In de htpc komt dan mn huidige systeem (XP 2400+). Misschien ga ik dan toch maar voor dat G.Skill spul :) Trouwens, volgens de MSI site en de handleiding van het mobo gaat de Neo2 maar tot PC3200, heeft PC4400 mem dan wel nut?
Link naar reactie
[quote:8474826543="Koradhil"]Oops, sorry voor het misverstand, ik wilde KingMAX geheugen kopen, niet KingSTON... Kingston zou ik sowieso niet kopen, dan neem ik nog eerder Mushkin. @Alexander: Waarschijnlijk een die rechtop staat, en die ik wel zelf bouw. Die pc is dan ook niet bedoeld om mee te nemen naar een lan, want daar heb ik de aankomende pc voor :) In de htpc komt dan mn huidige systeem (XP 2400+). Misschien ga ik dan toch maar voor dat G.Skill spul :) Trouwens, volgens de MSI site en de handleiding van het mobo gaat de Neo2 maar tot PC3200, heeft PC4400 mem dan wel nut?[/quote:8474826543] als je de HTT overclockt trek je je mem ook mee, mem met hogere stockspeeds als PC3200 heeft dan nut, omdat het gegarandeerd die snelheid aankan. Enne neem gewoon Gskill als je er redelijk wat aan uitgeeft, kom je zeker tot 270 ~ 300mhz htt MET sync mem :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...