Ga naar inhoud

Algemeen CASEMOD TOPIC


Aanbevolen berichten

Beste CASEMODDERS, Ik heb eens rondgekeken en het is me opgevallen dat er maar zeer weinig CASEMODS zijn. Dit is natuurlijk diep treurend want een beetje pc heeft uiterlijk nodig of niet??? Hierbij vast een voorproefje op het echte werk.....mijn PC: Cpu AMD2600 @1.91Ghz Cooler WhisperRock III Geheugen OEM 512 PC2100 + TwinMos 512 PC3200 HDD MaXtor 40GB 7,200 MaXtor 80GB 7,200 Moederboord ASUS A7N8X-X CD-RW BenQ 52×24×52 DVD-CD BenQ 16×48 Voeding CoolerMaster Real Power 450 Watts 120mm Blauwe fan!! Case mods Blue Fan, ccfl neon blauw en groen + rounded cables + UV ccfl + Laser LEDS. Moet nog: En nog een: fancontroller window DONE een paar fan's. gepolijst DONE Nieuwe voeding DONE Bijna Klaar met mijn verlanglijstje, nog maar een paar dingen die erin moeten. FF wat foto's [img]http://www.down-force.nl/casemodding/index.php?view=30_0.jpg[/img] Met mijn UV Neon ^ [img]http://www.down-force.nl/casemodding/index.php?view=30_1.jpg[/img] Binnen aanzicht ^ [img]http://www.down-force.nl/casemodding/index.php?view=30_2.jpg[/img] Binnen aanzicht ^ Ik ontvang graan messanges over mijn casemod voor aanpassingen en ideeen! Daft Paff
Link naar reactie
Holy sh*t hoe bedoel je de jeugd LEEST niet meer bovenaan staat een casemod topic met zelfs wat voorgangers ;) bijelkaar zat posts.... En wat ziet ik nou! je hebt zelfs al in het casemod topic [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=887977#887977]gepost.[/url] Vanwaar dan de noodzaak dit topic te posten? Betreffende het casemod topic: [quote:218712d466]De bedoeling van dit topic: In dit topic mag je al je (case)mods posten, dus van de kleine mods tot een complete case en (case)mods in aanbouw[/quote:218712d466] en als je nou pics wil posten gebruik dan niet de php url maar de directe: [img:218712d466]http://www.down-force.nl/casemodding/casemods/30_0.jpg[/img:218712d466] dus met deze url: http://www.down-force.nl/casemodding/casemods/30_0.jpg
Link naar reactie
PHPbb pakt alleen statische links van plaatjes en geen dynamische links. Dus daarom doen je pics het niet. Ik heb je kast volgens mij al wel eens eerder gezien. Zelf vind ik de vorm van het window wel erg standaard, bijna iedereen met die kast heeft die vorm. Ook zou ik de IDe kabels beter wegwerken, nu hangen ze nog door de hele pc heen. Zou je verder ook niet je pci slotjes e.d. polijsten zodat het meer 1 geheel wordt?? edit: huh ik zie dat je al eens eerder in het grote casemod topic hebt gepost?? waarom dan nog 1 apart topic??
Link naar reactie
Gewoon een nieuweling die probeer succes en roem te krijgen op het forum.. Doe dat nou maar gewoon door de mensen op de best mogelijke manier te helpen en dan later, kijk je eerst goed de pagina's en threads op het forum door en dan pas kan je misschien een leuk challengje of groot topic beginnen. Denk eerst na voordat je doet
Link naar reactie
Inderdaad, als je succes wilt hebben moet je niet met zulke domme acties beginnen maar juist niet teveel domme acties maken en proberen de mensen te helpen, als je zelf een vraag hebt dan stel je die natuurlijk gewoon maar dan stel je hem op een zodanige manier dat iedereen er wat van snapt, dat er duidelijk staat waar je al gezocht hebt en uiteraard in fatsoenlijk leesbaar nederlands (betekent dus niet dat een foutje niet mag maar probeer het leesbaar te houden dmv leestekens en hoofdletters enzo en gebruik geen breezah taal). (vat dit ajb niet persoonlijk op ofzo en word niet boos.)
Link naar reactie
[quote:ce0e490f3f="Vandread"][i:ce0e490f3f]rustig maar lieve kijkbuiskinderen[/i:ce0e490f3f] topic is gereport dus word wss wel gesloten ;) dus laten we geen getype meer vuil maken hieraan[/i][/quote:ce0e490f3f] Ok, ok, ok ik zal stoppen, nog een dingetje: @ Daft Paff: 1,97Ghz is de standaard snelheid van een Athlon xp 2600+ :wink:
Link naar reactie
[quote:07fa887a4f="carlobernardini"][quote:07fa887a4f="Vandread"][i:07fa887a4f]rustig maar lieve kijkbuiskinderen[/i:07fa887a4f] topic is gereport dus word wss wel gesloten ;) dus laten we geen getype meer vuil maken hieraan[/i][/quote:07fa887a4f] Ok, ok, ok ik zal stoppen, nog een dingetje: @ Daft Paff: 1,97Ghz is de standaard snelheid van een Athlon xp 2600+ :wink:[/quote:07fa887a4f] Barton 11,5*166 = 1.97 T-Bred 12,5*166 = 2,08 :wink:
Link naar reactie
jeez.. kom op jongens, wordt eens volwassen, en leg het even normaal uit.. misschien heeft ie er overheen gekeken, en wil ie zijn eigen systeem gewoon showen.. om hem dan direct zo de grond in te trappen is ook wel een beetje over the top he... en succes en roem op een forum? :-? ( denk je dat ik anders tegen jou aan zal kijken als je eens een keer een groot topic geopend hebt ofzo? wij zijn hier om elkaar te helpen, en de een is niet beter, of heeft meer roem...
Link naar reactie
[quote:7aee1a56a8="turbulence"] ...en succes en roem op een forum? :-? ( denk je dat ik anders tegen jou aan zal kijken als je eens een keer een groot topic geopend hebt ofzo? wij zijn hier om elkaar te helpen, en de een is niet beter, of heeft meer roem...[/quote:7aee1a56a8] Met alle respect, je snapt best wat ik bedoel turbulence... Hoe voel jij je als je een groot topic / challenge geopend hebt en heel veel mensen reageren daar zeer positief op..
Link naar reactie
[quote:399d389f85="turbulence"]en succes en roem op een forum? :-? ( denk je dat ik anders tegen jou aan zal kijken als je eens een keer een groot topic geopend hebt ofzo? wij zijn hier om elkaar te helpen, en de een is niet beter, of heeft meer roem...[/quote:399d389f85] Geef ik je volkomen gelijk in, alleen zijn er een paar mensen waarvan ik regelmatig zoiets heb van type eens fatsoenlijk, doe eens moeite en praat geen onzin (geld niet voor de TS van dit topic), als je over het grote cm topic heenkijkt kan een keer gebeuren, om je daarom zo de grond in te boren is overdreven als je het mij vraagt. (excuses, ik was bij mijn vorige post een klein beetje gefrustreerd :oops:)
Link naar reactie
Ik had deze topic eerder vanavond al gezien, een slotje of opmerking leek me overbodig omdat de eerste post al een verwijzing naar het grotere topic bevatte. Probleem opgelost, rustig laten wegzakken. Maar nu ik een aantal van de latere reacties lees... :roll: [i:17d441c571]Dit is een forum voor volwassenen, en iedereen maakt fouten![/i:17d441c571] Excuses aan de TS van sommige mensen lijkt me wel op hun plaats, complimenten aan pcguy, die dat ook al begreep.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...