Ga naar inhoud

de nieuwe aldi pc


Aanbevolen berichten

[quote:faf047bb24="gerben"]Een heel simpele check is trouwens: de kast openzetten, tafelventilator ervoor, en kijken of dat wat uitmaakt.[/quote:faf047bb24] En jij denkt zeker dat Vlinder dan nog kan aankloppen bij Medion voor een geld terug aktie? Ik hou het zeer zeker op een temperatuurskwestie en Vlinder moet dat laten oplossen door Medion.... Peiky.
Link naar reactie
Aldi/Medion heeft de wettelijke verplichting van 1 jaar garantie te respecteren.... Daarnaast hanteert de wetgever ook nog een termijn 'waarbinnen redelijkerwijs van het produkt kan worden verwacht dat het functioneert' ofwel: van elk apparaat mag je uitgaan dat het een bepaalde minimale levensduur heeft die duidelijk langer is als de garantietermijn. De leverancier(!!) heeft de verplichting gedurende die periode (dus ná de garantietermijn!) naar redelijkheid een bijdrage in de reparatiekosten te verlangen (dwz: hij mag de klant niet zomaar zondermeer laten opdraaien voor de volle mep). Mocht het zover komen (dat denk ik niet) is een bezoekje aan de site v/d Consumentenbond mss leerzaam (zoek ff met Google oid). Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
OFF TOPIC sorry mod Ik weet niet waar vlinder woont, maar ik heb in mijn omgeving met garantie bij Aldi nooit problemen, zal sprekend voorbeeld geven OFF TOPIC....lol...kocht 2 weken geleden eenbroodbakmachine bij Aldi ding deed t perfect, machine 2e keer starten Mooi Nada, MAAR verhuishulpen hadden in hun ijver doos EN bon weggebracht naar de stort. Affijn ik vm in de Aldi alhier geval uitgelegd: Meneer , terugbrengen dat ding U krijgt een andere van ons. Hetzelfde 3 jaar geleden meegemaakt met hun P3 , 4 mnd na aankoopdatum stond er nog eentje achter in t magazijn, gewoon omgeruild en nooit moeilijk gedaan Lof :lol:
Link naar reactie
[quote:7f3eb7ab56="M.V. Wesstein"]Aldi/Medion heeft de wettelijke verplichting van 1 jaar garantie te respecteren.... Daarnaast hanteert de wetgever ook nog een termijn 'waarbinnen redelijkerwijs van het produkt kan worden verwacht dat het functioneert' ofwel: van elk apparaat mag je uitgaan dat het een bepaalde minimale levensduur heeft die duidelijk langer is als de garantietermijn. De leverancier(!!) heeft de verplichting gedurende die periode (dus ná de garantietermijn!) naar redelijkheid een bijdrage in de reparatiekosten te verlangen (dwz: hij mag de klant niet zomaar zondermeer laten opdraaien voor de volle mep). Mocht het zover komen (dat denk ik niet) is een bezoekje aan de site v/d Consumentenbond mss leerzaam (zoek ff met Google oid). Groet, M.V. Wesstein[/quote:7f3eb7ab56] daarom heeft een aldi pc ook 3 jaar garantie :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...