Ga naar inhoud

de nieuwe aldi pc


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, : :wink: HELP!!!! Hier een kort vraagje, maar ik hoop een duidelijk antwoord. Waar ligt het aan, dat spellen vastlopen... :oops: Het beeld staat dan stil, en er zit niets anders op dan uit en weer aanzetten die comp. (wat toch niet zo best is voor de comp. dacht ik he?!) En ook gebeurd het, dat de pc vanzelf uitgaat, en start daarna weer vanzelf op...ra, ra! groetjes van vlinder... Ik leer vast nog veel hier voor ik verander in een rups... :P
Link naar reactie
[quote:4b57b30810="sdh"] [quote:4b57b30810="Obi-wan-kenobi"] Terugbrengen naar de Aldi en een echte PC kopen bij een echte PC-winkel. :wink: [/quote:4b57b30810] Hoezo échte PC? Dr is nix mis met die dingen hoor. Liever een Aldi PC dan zo'n ding van bijv de Trekpleister voor hetzelfde geld. :wink: [/quote:4b57b30810] Ik zei echte PC-winkel, niet Trekpleister ... :P D'r is nix mis mee? Waarom doet ie het dan niet goed? Een Aldi PC is ook bedoeld voor mensen die er de ballen verstand van hebben. Als ie het de eerste paar dagen al niet goed doet, dan moet Aldi/Medion meteen de PC om kunnen komen ruilen, anders geld terug.
Link naar reactie
[quote:a11775216b="Obi-wan-kenobi"] Ik zei echte PC-winkel, niet Trekpleister ... :P D'r is nix mis mee? Waarom doet ie het dan niet goed? Een Aldi PC is ook bedoeld voor mensen die er de ballen verstand van hebben. Als ie het de eerste paar dagen al niet goed doet, dan moet Aldi/Medion meteen de PC om kunnen komen ruilen, anders geld terug.[/quote:a11775216b] Dat is waar, maar als je kijkt naar de prijs en de onderdelen die erin zitten, heb je toch een aardige PC voor een goeie prijs. :wink:
Link naar reactie
Maar de 6600gt doet niet onder voor een 9800pro. HEt verschil 6600gt/6800gt zit rond de 200 euro in de pricewatch en de 6600gt is ook een prima kaart. De lagere prijs trekt wss wat meer mensen over de streep deze pc te kopen (aangezien er ook nog een monitor bij moet) dus dan is voor medion de keus snel gemaak...
Link naar reactie
Toch grappig om te zien dat zodra het woord "Aldi" PC valt er een discussie losbarst over vanalles en nog wat. Ondertussen is de topicstarter totaal niet geholpen, m.u.v. de opmerking naar de winkel terug te gaan. Voor de topicstarter; Loopt hij in elk spel vast? Doet hij dit meteen of na een tijd spelen? Zijn de instellingen nog origineel? Als dit allen het geval is dan zou ik verder geen moeite doen maar inderdaad de medion helpdesk inschakelen. Deze doet zijn werk i.h.a. goed, je hebt alleen de pech dat er vorig week weer enkele (tien)duizenden pc's zijn verkocht, ze zullen het dus wel druk hebben. :D Het opnieuw opstarten bij een vastloper is een windows instelling overigens, je kunt dit veranderen. Soms nuttig, kun je soms de oorzaak van het vastlopen achterhalen.
Link naar reactie
[quote:36a00c2dae="bronnie3"]Toch grappig om te zien dat zodra het woord "Aldi" PC valt er een discussie losbarst over vanalles en nog wat. Ondertussen is de topicstarter totaal niet geholpen, m.u.v. de opmerking naar de winkel terug te gaan. [/quote:36a00c2dae] Dat is een bekend probleem hier :P @topicstarter Het vastlopen kan temaken hebben met te hoge temperaturen. Download eens [url=http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1]Everest[/url]. Dit is een gratis programma waar je veel info over je pc mee kunt vinden, waaronder je temperaturen. Je vind de temperaturen van o.a. je processor via computer/sensor.
Link naar reactie
[quote:f7f82d7912="bronnie3"] Toch grappig om te zien dat zodra het woord "Aldi" PC valt er een discussie losbarst over vanalles en nog wat. [/quote:f7f82d7912] Tsja, mijn mening is dat zo'n PC gewoon kwalitatief gezien een paar steekjes laat vallen, zaken die je niet opvallen als je zo'n PC koopt, omdat je verblind bent door de mooie specs. Met die paar steekjes bedoel ik de koeling en de voeding. Misschien speelt dat probleem hier weer, maar voordat we alle theorieën de revue laten passeren, heeft topicstarter nu nog de tijd om z'n PC terug te brengen en geld terug te krijgen als Aldi/Medion geen korte termijn oplossing heeft voor het probleem dat in feite hun probleem is en niet van de topicstarter.
Link naar reactie
Het na korte tijd vastlopen van spellen is vrijwel altijd een warmteprobleem. Kijk eens of je temperaturen meetbaarzijn met motherboard monitor (MBM). Het is wel vaker voorgekomen, dat medions gewoon te weinig koeling hadden. Een heel simpele check is trouwens: de kast openzetten, tafelventilator ervoor, en kijken of dat wat uitmaakt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...