Ga naar inhoud

Asus K8N


Aanbevolen berichten

[quote:fbd3f7b356="DenMore"]Ja, tenminste..... ik heb 2 powerconnectors aangesloten dus dat is volgens mij genoeg. [/quote:fbd3f7b356] Waar heb je die powerconnectors precies aangesloten? Zat daar een 4-pins connector bij voor op je moederbord? Wat voor een voeding heb je? Athlon64's slurpen ook aardig wat stroom.
Link naar reactie
Zat een gewone koeler in voor een 64 bits Ahtlon. Die moet je op een of ander frame zetten en dan eerst met de normale beugels en daarna nog een plastic handel. Dat gaat vrij strak maar aangezien dat frame er tussen zit dacht ik dat die de krachten wel opving. Er zit tenslotte een behoorlijke ijzeren beugel onder het moederbord
Link naar reactie
dit is een bekend probleem bij vele ASUS mobos zowel AMD als Pentium. als je oplet krijg je de POST melding system failed due to CPU overclocking te horen of iets dergelijks reden is dat de BIOS niet up to date is (en je waarschijnlijk cas2 geheugen hebt aangeschaft en dat vinden de Asus mobos niet echt lekker.) Mogelijke oplossing is download de laatste bios versie unzip dit en hernoem het bestand naar K8NE.rom en zet dit op een floppy floppy in de floppy drive. start systeem op en houdt <Alt>+<F2> ingedrukt (is ook te lezen in de manual paragraaf 4-1-4) De bios wordt dan ge-update en je zou dan in de bios kunnen gaan en de instellingen aanpassen. Als het geheugen idd CAS2 is is het misschien handig om een cas 3 module te plaatsen als je de bios update actie doet.
Link naar reactie
dit geeft veel hoop voor mijn aankomende pc met asus k8n en 2800+ en 9600xt :lol: . Zal zeker geen bios update doen aangezien mn vorige pc daardoor kapot is gegaan :P Heb de pc nog niet, maar alvast om wat kennis op te doen mocht het verkeerd zijn: Wat is precies CAS2 geheugen? (in mijn pc komt 512mb pc3200 400mhz)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...