Ga naar inhoud

Geheugen tempratuur


Aanbevolen berichten

Chips kunnen meer hebben dan jij zonder pijn zult voelen, dus dat is niet echt een probleem. Wel kan bij hogere temps die chip fouten gaan maken, dus onstabiel lopen. Btw vind ik het wel raar dat het zo warm wordt, bij mij is ie zelfs op 2,8 volt nog gewoon koel. (zelfde geheugen) Verder kan dat misschien aan het systeem liggen, mijn geheugen in de pc van mn broertje wordt ook erg warm.
Link naar reactie
[quote:569c65e879="Comp-Freak"]Chips kunnen meer hebben dan jij zonder pijn zult voelen, dus dat is niet echt een probleem. Wel kan bij hogere temps die chip fouten gaan maken, dus onstabiel lopen. Btw vind ik het wel raar dat het zo warm wordt, bij mij is ie zelfs op 2,8 volt nog gewoon koel. (zelfde geheugen) Verder kan dat misschien aan het systeem liggen, mijn geheugen in de pc van mn broertje wordt ook erg warm.[/quote:569c65e879] je hebt het over een hoeveelhied volt maar zoals ik het lees is 2.8 veel. wat is dan het standaard voltage van je geheugen? ik heb doom 3 gespeeld en daarna het geheugen aangeraakt en ik verbrande mijn vingers gewoon :cry: dit is volgens mij niet goed. op google gezocht wat de standaard voltage is maar dan zie ik verschilende resultaten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...