Ga naar inhoud

Mijn ouders hebben een spel gekocht: PC te traag. Advies.


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik zelf kom met het verlossende antwoord: Ja :) Nadat ik de mx440 had ingebouwd en geïnstalleerd ging ik het spel installeren. Het installeren duurde best lang, ligt waarschijnlijk aan de combinatie cd-rewriter en sequrom kopieërbeveiliging. Dan maar in de 40x,12x dvd speler en toen ging het als een raket. De cd writer is sneller normaal, die is 54 speed. Het spel loopt goed door en blijft ook niet hangen. Toch een vraag over de mx440 64mb. De pc van mijn ouders is door de upgrade er sneller van geworden in de praktijk terwijl mijn eigen pc (amd athlon xp2700, 512 ram) vaak vastliep. Heb nu een radeon 9800 pro en heb geen vastlopers meer. Hoe kan dat???
Link naar reactie
[quote:584a9e3665="CBI-FP"]Toch een vraag over de mx440 64mb. De pc van mijn ouders is door de upgrade er sneller van geworden in de praktijk terwijl mijn eigen pc (amd athlon xp2700, 512 ram) vaak vastliep. Heb nu een radeon 9800 pro en heb geen vastlopers meer. Hoe kan dat???[/quote:584a9e3665] Kan een brakke driver zijn kan ook een brakke kaart/mem zijn... Maarja om dat te bevestigen zal je die componenten moeten testen :wink:
Link naar reactie
[quote="jayday Kan een brakke driver zijn kan ook een brakke kaart/mem zijn... Maarja om dat te bevestigen zal je die componenten moeten testen :wink:[/quote] Ik denk dat het met de driver te maken heeft. Als het aan de kaart zou liggen zou hij ook slecht op de PC van zijn ouders moeten draaien maar die draait nu als een speer. Geheugen zal het ook niet zijn want de 9800Pro draait goed op zijn PC (geen vastlopers meer).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...