Ga naar inhoud

Ernstige Prestatie Problemen...


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een flink prestatie probleem met me PC kan ik wel zeggen. Ik zal eerst even mijn Specs opnoemen. AMD Athlon 64 3800+ Club3D ATi X800XT Platinum Edition (Catalyst 4.11) Corsair XMS XL Pro PC3200 512Mb (2x in Dual Channel -- Timing is 2.2.2.5 dat stond op de verpakking) Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS MSI Neo2 Platinum-54G (nForce 3 Ultra) Western Digital 120Gb 8Mb Cache (2x) Windows XP Pro, Service Pack 2 De rest is denk ik niet van belang kheb verder geen andere PCI kaarten erin. Nu het probleem, het zit zo dat ik bij verschillende spellen zoals Half Life 2 en Need for Speed Underground 2 een zeer lage Frame Rate krijg. Het maakt niet uit in welke resolutie ik speel al zet ik hem op 640 x 480. Bij HL2 krijg ik zo'n 25 á 30 FPS als ik in de OPEN wereld kijk, als ik naar een muur kijk krijg ik gewoon 100 FPS. veel mensen met een langzamer systeem als ik krijgen een hogere Frame Rate als ik. Ik heb vanalles geprobeerd zelf Window XP opnieuw erop gezet, maar ook dat hielp niet. Er zijn verder ook geen conflicten in Apparaat Beheer. Ik weet geen oplossing meer, als iemand denkt het probleem te weten hoor ik het graag. Alvast bedankt, RoadKill
Link naar reactie
Heey ouwe gabber :wink: - Probeer eens een benchmark te draaien, zoals 3DMark2003/2005 en kijk of de score(s) die je daarmee behaalt van goed niveau zijn. - Heb je dit probleem met alle games? Of alleen met HL2 & NFSU2? - Misschien eens andere drivers proberen, 4.10 o.i.d., ik heb persoonlijk weleens last gehad van een performanceverlies en dit opgelost door een driver verandering. - Sommige mensen hebben problemen gehad met games en dit opgelost door Fastwrites aan te zetten, maar Fastwrites kan wel weer problemen veroorzaken bij andere games / applicaties, gewoon even doen om oplossingen weg te kunnen strepen
Link naar reactie
[quote:16f62f4886="Rapid|NL|Angel"]Heey ouwe gabber :wink: - Probeer eens een benchmark te draaien, zoals 3DMark2003/2005 en kijk of de score(s) die je daarmee behaalt van goed niveau zijn. - Heb je dit probleem met alle games? Of alleen met HL2 & NFSU2? - Misschien eens andere drivers proberen, 4.10 o.i.d., ik heb persoonlijk weleens last gehad van een performanceverlies en dit opgelost door een driver verandering. - Sommige mensen hebben problemen gehad met games en dit opgelost door Fastwrites aan te zetten, maar Fastwrites kan wel weer problemen veroorzaken bij andere games / applicaties, gewoon even doen om oplossingen weg te kunnen strepen[/quote:16f62f4886] - Ik heb heb verschillende Drivers geprobeerd. Fast write heb ik eens uitgezet maar maakt geen verschil. - Ik merk het niet alleen bij NFSU2 en HL2 maar meerdere alleen bij deze twee is het Zeer goed te merken. - Verder heb ik net 3D mark 2005 Pro laten lopen en ik krijg 4830 als eind score.
Link naar reactie
[quote:471ab8abe6="royzwiers"]3dmark 2003 zegt meer over het geheel van je systeem 3dmark 05 is bijna alleen maar videokaart afhankelijk dus... mischien dat je die even kan draaien de compare link hier kan plaatsen...[/quote:471ab8abe6] Kan niet, ik heb de gedownloade versie van 3D Mark 2005 en om het op de site te plaatsten moet je het kopen :/
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...