Ga naar inhoud

Welk merk notebook?


Aanbevolen berichten

Ik zit eraan te denken om een budget notebook te kopen maar ik ben niet helemaal op de hoogte van deze markt. Moet ik nu een amd erin nemen of een celeron? Wat volgens mij echter ook belangrijk is dat het merk ook goed is. Ik heb me door een vriend van mij laten vertellen dat je beter geen acer kunt kopen omdat die nogal vaak kapot gaan. Heeft iemand goede tips hierover voor mij?
Link naar reactie
Tja, dit is zo persoonlijk... Ik heb er nog nooit van gehoord dat Acer per sé zo slecht zou zijn. Er zit toch garantie op? De een zweert bij HP, de ander wil een Asus, en weer een ander wil een Jewel. Als het echt een budget model moet zijn, de grote budget merken zijn Medion en Gericom, verkocht door met name de Aldi en Trekpleister (af en toe in een krantje in de aanbieding). Dan heb je een redelijke laptop (niet de allersnelste of nieuwste maar wel redelijk kompleet uitgerust) voor een prijs van ongeveer €900, en voor dat geld zit er ook XP op. Kijk bijvoorbeeld eens [url=www.medion.de/]hier[/url], of [url=www.gericom.com/gericom2001/page.cfm?page=notebooks] hier[/url], dan kun je het zelf zien. Groetjes van Jan Willem :wink:
Link naar reactie
Medion? argh...zou ik niet voor gaan, persoonlijk vind ik het een merk dat niet over haar producten nadenkt: Bij de Aldi PC van een vriend van me kan je nauwelijks bij het knopje van de cdrom speler omdat de klep ervoor staat, en bij mijn medion mp3speler gaat het plastic er af als je hem aanraakt bijna :-? ... Ik raad Asus aan (heb zelf veel asus onderedelen thuis, werken prima) of anders.... Alpha van computerland :D , stond geloof ik eens als best getest in C!T (of was het nou Jewel :-? ). Iig, ik raad Medion af. Check ook Paradigit, niet het beste, ook niet goedkoop, maar best goed.
Link naar reactie
[quote:3f334ee40c="ZoeffdeHaas"] Ik heb me door een vriend van mij laten vertellen dat je beter geen acer kunt kopen omdat die nogal vaak kapot gaan. [/quote:3f334ee40c] Heb al meer dan twee jaar een Acer, nix mis mee. Heb indertijd gekozen voor Acer omdat ie gewoon de meeste waar biedt voor z'n geld, da's nog steeds zo. Een ander merk met een zeer gunstige prijs/kwaliteit-verhouding is Asus. Waar ga je die laptop voor gebruiken en wat is belangrijk voor je? Wat mag ie kosten? Laptops heb je in heel veel smaken. :wink:
Link naar reactie
[quote:af7be87369="carlobernardini"]Medion? argh...zou ik niet voor gaan, persoonlijk vind ik het een merk dat niet over haar producten nadenkt: Bij de Aldi PC van een vriend van me kan je nauwelijks bij het knopje van de cdrom speler omdat de klep ervoor staat, en bij mijn medion mp3speler gaat het plastic er af als je hem aanraakt bijna :-? ... Ik raad Asus aan (heb zelf veel asus onderedelen thuis, werken prima) of anders.... Alpha van computerland :D , stond geloof ik eens als best getest in C!T (of was het nou Jewel :-? ). Iig, ik raad Medion af. Check ook Paradigit, niet het beste, ook niet goedkoop, maar best goed.[/quote:af7be87369] Ja ik heb die alpha van computerland werkt perfect aleen word hij best warm als je erop moet gaan typen maarja dat hebben veel notebooks denk ik
Link naar reactie
Hier nog een tevreden Acergebruiker. Acer biedt een mooie prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de garantie is goed geregeld: ik heb er eens gebruik van moeten maken en dat ging prima en snel. Maar... als ik het geld zou hebben zou de volgende een Toshiba worden; die zijn écht heel goed, daar betaal je echter wel flink wat meer voor.
Link naar reactie
FYI: ik las in een compu-blad eerder dit jaar dat alle laptops enzo uit slechts enkele fabrieken vandaan komen. Qua onderdelen en systeemkast zijn ze dus gelijk (als ze uit dezelfde fabriek komen ;)) alleen zit er een ander merkje op en dus verschilt het prijskaartje. Ik meen dat dit de Chip van sept. was, maar zeker weten doe ik het nu niet. DEUVM! (doe er uw voordeel mee!) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...