Ga naar inhoud

Proc dood??


Aanbevolen berichten

Nou het probleem was er al een tijdje maar wordt steeds erger.. is de prosesor dood?? Tiz een Compaq Presario 700 Laptop.. [img:d53d180bbb]http://members.lycos.nl/tinarulez/hpbimg/Pccc.JPG[/img:d53d180bbb] Het Probleem: als je zit te werken in word of wat dan voor programmatje gaat ie zomaar op zwart en reageert nergens op.. probeer je wat te downloaden (laatste driver bijv.) gaat ie ook na het downen op zwart.. Online scan lukt ook niet na zo'n 20000 gescant precies hetzelfde en als je een spelletje met cd doet na 5 min hetzelfde of gaat terug naar windows of blijft vastlopen.. :x Wat ken het zijn.. het klopt echt niet.. het loopt sneller maar hij geeft aan dat die langzamer iz.. :-? en na een aantal keer herstart blijft ie hangen in optie normaal starten laatste punt safe mode.. maakt niet uit welke je kiest.. blauwscherm en blijft ie hangen in de menu.. :(
Link naar reactie
ik weet niet of je het weet.. 1. het is een laptop COMPAQ PRESARIO 700 2. hij is maar 1 jaar oud 3. is de prosesor dood want het is een amd athlon 1600+ 4. er zit 128MB ram in en voor dat er een virus in kwam en format c: uitvoerde.. werke ie prima.. en er waren geen problemen ik hield t gewoon up2date.. 5. kan het ook zijn dat het aan service pack 2 lig?? :roll: 6. ik er zit geen windows cd bij en ook niet bij de oude waar win98 op zit dus.. :(
Link naar reactie
Heee rieeleks menn ;) 1) je pa moet een aanschafbewijs hebben gehad, anders hadtie eea niet teruggekregen v/d belastingdienst. Ergo: gevalletje garantie, je pa moet eens ff goed/beter* zoeken. Maar om te voorkomen dattie een modderfiguur slaat (en jij ook :P) doe je eerst de volgende stappen: 2) pl**r nou eens dat XP er vanaf en zet er gewoon Win98SE op. 3) probeer eens of dat apparaat met Knoppix wil starten. Als ook dat mislukt ga je terug naar de winkel.... Groet, M.V. Wesstein *doorhalen wat niet van toepassing is ;)
Link naar reactie
[quote:cb049753be="M.V. Wesstein"]Als ook dat mislukt ga je terug naar de winkel.... *doorhalen wat niet van toepassing is ;)[/quote:cb049753be] welke winkel??? is via zn werk gedaan en die hebben volgens mij direct via de leverancier gelevert.. :roll: is ffies kijk wat ik kan doorhalen.. :wink: ik kan wel win98SE op zetten maar dan moet ik ook drivers zien te vinden.. wat zit er in?? dat staat nergens.. :-? meschien dat ME het wel kan.. die is wat moderner.. maar dat iz MEER ELLENDE.. :P ik mot maar lege cd's gaan halen.. heb hier ook nog wel een knoppix maar van een jaartje terug.. en die iz waarschijnlijk verkeert gebrand.. geeft een fout aan.. :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...