Ga naar inhoud

update tijd bios


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik ben bezig met de bios te updaten. Maar dat duurt nu wel erg lang allemaal. Hoe lang duurt dat nu voordat de bios is geupdate. (is nu al 2 uur bezig) Ik heb een k8v se deluxe moederbord. Bij tasks staat dat het prog winnflash draait en op 99%. en deze blijft zo ook staan. wie weet antwoord. Met vriendelijk groet, Patrick
Link naar reactie
Bios flash is iha vrij snel (mijn ervaring is, minder dan 1 minuut). Echter wat er daarna gebeurd is niet voorspelbaar. Soms niks zoals bij 1 van mijn K7S5A moederborden, daar moet ik eerst een Clear CMOS doen. En dan kan ik uiteindelijk de oude Bios terugzetten. Meestal start het systeem vanzelf op en volgt de melding dat de batterij leeg is of dat de Bios schoongeveegd is. Op F1 drukken voor Setup of F2 voor Continue (dit is een vooebeeld, kan verschillen per bios, computer)
Link naar reactie
[quote:4fe316408b="bradley"][quote:4fe316408b="pdev"]130gb is ook veel, maar het is een 160gb schijf. Ben dus 30gb kwijt :-?[/quote:4fe316408b] ik ben ook 70GB kwijt tja als je begint met het instaleren van programma´s[/quote:4fe316408b] Ga naar de fabrikant van je schijf en download daar de juiste tool. En je schijf zal niet alleen véééél sneller opostarten, maar ook partitie's aanmaken. Echt je hebt er veel aan. Ook heb je weer je extra 70 giegelbijt terug. Suc6 :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...