Ga naar inhoud

Geheugen uitbreiden.


Aanbevolen berichten

In mijn pc heb ik 2 reepjes geheugen van ieder 256 Mb (dual channel) zitten. Wat nu wanneer ik er een derde reep van 256 of 512 bijprik? Doe ik dan het dual channel teniet, en wat is daar het gevolg dan van? Weegt het bijplaatsen van 512 dan op tegen het trager werken van het geugen als gevold van het verliezen van dual channel? Van die dingen................
Link naar reactie
[quote:7cb41a3df6="Schiplap"]In mijn pc heb ik 2 reepjes geheugen van ieder 256 Mb (dual channel) zitten. Wat nu wanneer ik er een derde reep van 256 of 512 bijprik? Doe ik dan het dual channel teniet, en wat is daar het gevolg dan van? Weegt het bijplaatsen van 512 dan op tegen het trager werken van het geugen als gevold van het verliezen van dual channel? Van die dingen................[/quote:7cb41a3df6]Volgens mij (en winkelier) gaat het niet op triple channel lopen, maar gaat het dual channel ook niet weg. 2 reepjes staan dual channel en de derde wordt gebruikt zodra het nodig wordt. Dus gewoon 2 reepjes, waarvan 1 reepje bestaat uit twee delen.
Link naar reactie
Ik weet niet wat hier allemaal gezegd wordt, maar ik had hier vorige week ook een topic. Had ook 2x256 mb DC draaien, kocht daar 1 reepje van 512 mb erbij, wat dus niet werkte ( wel zelfde merk ) en kreeg toen antwoorden dat kwam omdat die combinaties niet werkte ofzo.. Heb toen mijn ouwe reepjes weggedaan, en er 1 van 512 bijgezet, wat nu wel DC werkt... maargoed, als je ff had gezocht had je mijn topix hierover zo gevonden
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...