Ga naar inhoud

merk geheugen


Aanbevolen berichten

p4 530 3.0 ghz 775 socket mobo p5gdc deluxe, videokaart 6600gt-td 128 mb monitor 937s van benq, antec livesyle sonata 380 kast en twee harde schijven weet nog niet hoeveel maar denk 1 van 80 en een van 160 of 200 dat was het wel, als het echt veel scheelt ga ik wel voor die duurdere anders kan ik dat aan iets anders besteden
Link naar reactie
het merendeel wat ik ga doen is videobewerken van mijn dv camera en ik wil ook een goed schietspel kunnen draaien, ik heb begrepen dat voor video een intel toch beter is dan een amd 64 dus vandaar. maar ik ben toch niet verplicht een ddrII geheugen te kopen ik kan toch gewoon een pc3200 400mhz dual channel geheugen in doen. iedereen heeft het ook over "op de toekomst voorbereid" zijn met 64 bit processors, maar hoelang voordat microsoft komt met een 64 bits windows en doen moet er ook nog software voor 64 bit gemaakt worden als dat er allemaal is (2 jaar??????), ben ik toe aan een nieuwe processor en dan zal het moederbord ook wel verouderd zijn, ik dacht als intel een betere videobewerkings processor is laat ik die dan kiezen en over 3 jaar zie ik wel verder, dat is eigenlijk de reden .
Link naar reactie
AMD 64 is bijna even sterk in videobewerken als de intel, maargoed, je hebt opzich wel gelijk. Intels zijn ook niet slecht, alleen wel net iets duurder. Dat laat ik maar rusten. Eigenlijk moet je voor LGA775 een intel 9x5 chipset hebben. Die hebben pci expres en ddr2. Nou zijn er een paar fabrikanten van moederborden die een oude 8x5 serie chipset erop hebben gedaan met wel een LGA775. Ideaal is anders, ik zou dan wel voor ddr 2 gaan.
Link naar reactie
"not to worry"ik weet er zelf niet zoveel van maar drie jaar geleden, dat ik deze pc kocht waar ik nu aan zit, vroeg ik ook om pc die toppie was, en ging voorderest op die verkoper af. big mistake, drie maanden later werd 256 mb 512 mb en werd 40 gb 160 gb. nu wil ik er zeker van zijn dat ik niet over een nacht ijs ga en een pc aanschaf waar ik een paar jaar (3) flink op kan rammelen en eventueel wat kan uitbreiden, maar even over dat geheugen, ddr 2 is wel duurder en scheelt dat echt veel in snelheid of kan ik voor hetzelfde geld dan beter voor 4 x 512 valueram kiezen of ????
Link naar reactie
het merendeel word die pc gebruikt om dv bandjes om te zetten met pinnacle in leuke dvd-tjes en ik wil ook een goeie game kunnen spelen, race en schiet, dat was het wel. ik wil ook een nieuwe monitor de benq937s 19 inch en dan wil ik incl. monitor ongeveer 1800 euro voor betalen (monitor is ongeveer 420 euro). deze pc die ik nu heb gaat naar een collega dus daar blijft niks van hier.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...