Ga naar inhoud

koeling


Aanbevolen berichten

mijn koeling door gebrand... hallow ik wil vragen of iemand weet wat ik heb gedaan en of het te maken is en hoe ik het kan maken het is gebeurt doordat ik toen de pc uit was het schakelaar van de voeding van 230 schoof naar 150 :oops: :cry: en toen kwam er flits waar het knopje kan iemand mij helpen plz :cry:
Link naar reactie
[quote:920aafc6be="geotoxiz"]mijn koeling door gebrand... hallow ik wil vragen of iemand weet wat ik heb gedaan en of het te maken is en hoe ik het kan maken het is gebeurt doordat ik toen de pc uit was het schakelaar van de voeding van 230 schoof naar 150 :oops: :cry: en toen kwam er flits waar het knopje kan iemand mij helpen plz :cry:[/quote:920aafc6be] A. DAt heeft niks met koeling te maken. B. Indien wel, dan had het in het grote koelingstopic gemoeten C. Je hebt je voeding gemold... Hopelijk je gehele systeem er niet bij.
Link naar reactie
hoe fix ik dit wat wil je weten want ik weet niet wat ik er bij moet vertelle verder en als mijn voeding kapot ik hoe weet ik of de rest nog goed is en welke voeding moet ik kopen om m te vervangen ik heb een Club 2530 RW Intel® Celeron tm 533 Mhz met de video (DVMT) 15 Gb UDMA harde schijf modem 56kbps V.90 data fax USB: 1 zijkant /1 achterkant PB windows 98 toetsenbord CDRW 4x+CD 64 voices stereo sound intel® i810-L direct AGP dynamisch gedeeld met de video
Link naar reactie
[quote:a396603b94="geotoxiz"]een 230/150 stond er op die schakelaar fsp group inc. model no: FSP145-61GN input: 115/230V ~, 7/4A, 60/50Hz +3.3V===12.0A(ORG). +5Vsb===0.8A(PURP) +5V===18.0A(RED),-5V===0.3A(WHITE) +12V===4.2A(YEL),-12V===0.5A(BLUE) P. G. SIGNAL (GRAY), GROUND (BLACK) FUSE RATING: 5A,250V~[/quote:a396603b94]Ik kom iets uit met 50, 50, en 90... Wat voor stekker zit eraan die in je moederbord gaat? Eentje met 20 polen?
Link naar reactie
[quote:51fbd65b74="Interficior"][quote:51fbd65b74="zjarl"]ik denk dat hij de on/off knop bedoeld op zijn voeding hoor :wink:[/quote:51fbd65b74]Daar gaat de voeding toch niet stuk van? Van de 220/110 schakelaar zeer zeker wel.[/quote:51fbd65b74]hij heeft gelijk. ik had een keer met m'n oude ms-dos (jaja) voor de lol op 115 volt gezet. Bang en met wat rook. dood maar ik kreeg een andere :) srry voor het offtopic ik wil alleen maar duidelijk maken dat hij z'n voeding gemold heb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...