Ga naar inhoud

BIOS vermoord moederbord?


Aanbevolen berichten

[quote:8714a49e5b="Comp-Freak"][quote:8714a49e5b="egslim"]Volgens mij moet je om die tool te gebruiken halverwege op een knop drukken waarbij je je garantie opgeeft voor de flash. Maar kan me vergissen.[/quote:8714a49e5b]Maar flashen is toch niet iets waardoor je garantie vervalt? Ik bedoel, die updates zijn er niet voor niks.[/quote:8714a49e5b]Vaak zelfs door fouten van de fabrikant.. :roll: (Tempsensoren e.d.) Je zou het bijna gewoon door de fabrikant zelf laten doen.. :-?
Link naar reactie
[quote:e6e9295abb="jayday"]Zoals je [url=http://www.msi.com.tw/images/product_img/mbd_img/6702E.jpg]hier[/url] ziet zit ie gewoon in een "houdertje" je kunt m er voorzichtig uithalen met een paperclip.[/quote:e6e9295abb] nooit met een paperclip of iets anders van metaal. dan krijg je sluiting . haal eerst de stroom er af druk dan een paar keer op de aan uit knop. haar dan met BV een plastic voorwerp de bios chip er uit. en stuur hem dan naar http://www.flashbios.org/nl/index_nl.html kostje €10,00
Link naar reactie
sorry dacht dat ie vast zat :oops: maar ik stuur hem wel op rma en als ze het niet terug nemen stuur ik het alsnog op naar die flashbios.org mensen. maar bedankt voor de reacties. hoewel ik niet zeker ben of het echt mogelijk is dat een verkeerde bios kan leiden tot niet meer aangaan van je mobo @pcguy dat heet een satepriker
Link naar reactie
[quote:cbee505d7e="Comp-Freak"]Maar flashen is toch niet iets waardoor je garantie vervalt? Ik bedoel, die updates zijn er niet voor niks.[/quote:cbee505d7e]Als je nog garantie hebt, zou je naar de winkel moeten gaan en ze vertellen dat zij 'm moeten flashen om de fout op te lossen. Daar heb je immers garantie voor.
Link naar reactie
[quote:f031993190="Comp-Freak"]Ja, alleen vind ik dat wel een kromme oplossing. In dat geval zou ik dus mn mobo eruit moeten halen, en op moeten sturen naar harderwijk. Ze zien me al aankomen... :lol:[/quote:f031993190]Je leverancier heeft een mobo geleverd dat niet goed werkt en dat zal hij moeten oplossen (indien onder garantie). Indien jij echter je mobo molt (verkeerde flash, uitgeschoten met schroevendraaier) valt dat niet onder de garantie. Ze zien je al aankomen in Harderwijk met een handvol condensatoren en een mobo... :P
Link naar reactie
S`ochtends langs gebracht bij de winkel en om half vier een telefoontje gekregen dat het kwam door de bios. Ik heb het ze niet verteld over de bios dus hoe zij het weten? :-? Nu mocht ik het moederbord mee terug nemen naar huis. (aardig van ze :evil: ) Met garantie kon ik niet aankomen want het was door mijn fout stuk gegaan :( . Toen ik thuis kwam moederbord uit de doos en de bios chip eruit proberen te peuteren KNAK bios in tweeën :o Nou dit was het dan bedankt voor de reacties :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...