Ga naar inhoud

Betalen op HCCdagen


Aanbevolen berichten

Sommige standen hebben wel creditcard-acceptatie, maar ik heb nooit goed begrepen waarom Interpay hun apparaten niet heeft aangepast aan het internationale Cirrus/Maestro-PIN systeem, zodat ik ook met mijn Belgische Bancontact-kaart kan betalen. Ik heb gemerkt dat je met een Nederlandse PIN-pas in België gemakkelijker elektronisch kan betalen dan omgekeerd een buitenlander in Nederland met een Maestro/Cirrus-kaart. Spreek hier uit ervaring, want volgens mij is bijna elke bankkaart in Nederland voorzien van het Maestro/Cirrus-logo. Bovendien kan je bij gastgebruik maar een beperkt bedrag ophalen, zeker met een buitenlandse bankkaart. Stel ik wil een notebook kopen, dan zit ik dus in de penarie en is een creditcard wel zo gemakkelijk, maar ja: wie gaat die accepteren ? Kortom: ik geen notebook en de potentiële verkoper een flinke omzet minder omdat hij niet de nodige betaalopties kan aanbieden.... :o
Link naar reactie
[quote:5677348246="Nelson Lau"]Kortom: ik geen notebook en de potentiële verkoper een flinke omzet minder omdat hij niet de nodige betaalopties kan aanbieden.... :o[/quote:5677348246] Wrijf hem/haar dat onder de neus en een verstandige winkelier heeft de volgende keer z'n zaakjes [i:5677348246]wel[/i:5677348246] voor elkaar. Maar ja, daar heb je nu niks aan... Je zou vooraf bij de winkelier naar keuze kunnen informeren of er op de beurs met CC betaald kan worden. Zo niet kun je hem/haar vertellen dattie daardoor potentieel geld misloopt. Winkeliers een béétje kennende zullen ze daar niet blij mee zijn :-? ;) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...